חדירת אמצעי טכנולוגיה למשרד

אמצעי הטכנולוגיה המשרדיים מאוד טבעיים לנו, אנשי המאה העשרים ואחת. אנחנו לא יכולים לדמיין משרד בלי מחשבים, מדפסות, סורקים ועוד כל מיני תוכנות ואפליקציות שמקלות לנו את החיים. עם זאת, ברור לנו שאמצעי הטכנולוגיה האלו לא תמיד היו בנמצא, ואנשים היו צריכים להסתדר בעבודה גם בלעדיהם. למעשה, החדירה של אמצעי הטכנולוגיה המשרדיים לא היתה מאוד פשוטה, ולקח להרבה אנשים זמן רב על מנת להסתגל אליהם.

סרטי אקשן מהניינטיז הם בין הדוגמאות הטובה ביותר להמחשת אופן חדירת אמצעי טכנולוגיה משרדיים אל תוך המיינסטרים. אחת הדוגמאות היפות ביותר לכך הוא הסרט "מת לחיות" בכיכובו של ברוס וויליס, המגלם שוטר עקשן וגיבור בשם ג'ון מקליין. מקליין מתואר כאדם שעושה דברים בלי לחשוב, מתוך אינטואיציה והגיון. במסגרת עבודתו הוא נאלץ להשתמש בכל מיני אמצעים טכנולוגיים כמו טלפון נייד, מדפסת , מכונת צילום ופקס, ומתוארת שוב ושוב סלידתו הרבה מהם. עם זאת, הוא מבין עד כמה הוא צריך להסתגל לאמצעים טכנולוגיים אלו. אחת השורות הזכורה ביותר בנושא היא: "הולי אומרת שאנחנו בניינטיז, וצריך להתרגל למכשירים האלה, אבל אני לא אדם של טכנולוגיה".

היום משפט כזה לא היה תופס בשום סרט, ובטח לא מייצג בצורה מכובדת אף גיבור קולנועי. הטכנולגיה היא חלק חשוב מחיינו, ועל כולנו להתרגל אליה, ולהשתכלל יחד איתה. אם לא עוקבים אחרי ההתפתחויות הטכנולוגיות החמות ביותר, פשוט נותרים מאחור, דבר שיכול מאוד להשפיע על אפשרויות קידום הקריירה בעתיד.

כתיבת תגובה