חולמים על עבודה בלוס אנג'לס

חשש לא מבוטל שסחבתי עמי כשהשתחררתי מהצבא נבע מהעובדה שלא גיבשתי לאן הולכים מכאן?! הלוא בעת שאנו מסיימים את התיכון וצה"ל אנחנו כביכול הופכים לילדים גדולים, שצריכים לקבל ערובה לגבי הגורל שלהם ולפי זה להבין במה לעסוק במהלך חייהם הבוגרים…

אכן, החברה שלנו מקווה שנגבש החלטה מהירה להיכן ללכת. אך בפועל, זה לא כה פשוט וקל להגיע להחלטה כל-כך רצינית וברת משמעות. ועל כן, ראיתי שעלי לעמוד רגע במקום ולבדוק היטב הכל על הברירות השונות שלי, כגון משרה בספרד והרשמה לקורס.

עבודה בלאס וגאס

אכן, אחרי התחבטות רבה הבנתי שראוי לי לפני הכול לפרוש לבטיי אל מול אנשי הכוונה שיודעים איכה לתת ייעוץ לצעירים במצבי. בסיכומו של דבר, אין תחליף למקצוענים שמעניקים עזרה לאנשים כמוני ללא הפסקה. על כן, יש לאל ידם לתת לי זווית ראייה ולסייע להבין מי ומה אני.

אמת ויציב, הייעוץ גרם בעבורי להשיג כמה מסקנות: דבר 1 הגעתי להחלטה שע"מ לפתח את עצמי כהלכה צריך קודם להרוויח ממון שביחד עם הפקדון יעניק לי אופציה להירשם ללימודים גבוהים. ואף, שיערתי שבזמן זה כדאי גם לכייף. עקב כך, גיששתי אחר מקור שיתיר לי לעבוד ולכייף בו זמנית.

למצוא משרה בתום השירות

בימינו אנו, יש המון אפשרויות פרנסה למשוחררים מהצבא. לדוגמה – עבודה באילת באין ספור תחומים למשל מכירות. בנוסף, ניתן בהחלט להשיג עבודות בארה"ב במגוון ענפים לדוגמא מכירות, אופר ועוד. כצפוי, ביקשתי לבחון יעדים שונים בהם יש משרות. במהלך החיפוש הגעתי להמון מודעות דרושים לדוגמא בבודפשט ובניו ג'רזי. גיליתי להיכן לנסוע וממה להתפרנס בזכותם של יועצים ויצאתי למסע.

היתרון הגדול שמתווסף למשרות הללו הינו האופציה להתפרנס ולבלות כאחד, לראות מקומות חדשים ואף לצבור כסף רב. חוץ מזה, ציפית לחתום העבודה בחוץ לארץ בטיול מוצ'ילות משגע.

הרשמה לאוניברסיטה לאחר השירות בצבא ההגנה

בסיום התקופה בחול גמרתי אומר שזה הזמן לעשות צעדים ראשונים בעולם הגדולים. אך בשביל להצליח כדאי תחילה להבין מא' עד ת' לאיזה מקצוע בכלל רוצים להתברג. בתיאום לזה, ניתן להסיק לאיזה קורסים להירשם. אך בכדי להירשם אל חוג הלימודים הרצוי צריך למלא את תנאי הרשמה, לשפר כראוי בגרויות לדוגמא באנגלית וספרות וגם לסיים פסיכומטרית עם תוצאה מספקת.

אך ההבנה מה לעשות כקריירה לחיים הינה מסובכת ובהחלט צפויה לבלבל. בגלל זה, זה חשוב מאוד לקבוע עם יועץ מומחה, שאכן יודע לתת ייעוץ שלם ומכוון מטרה. איתי, הפגישה המשכילה הזאת גם סייעה לקלוט את הכיוון וגם הכירה לי דרכים נוספות, מסעירות ומלהיבות שאינני הכרתי.

מרגישים שעליכם ללמוד עוד אודות ים האפשרויות שעומדות לפניכם? מעוניינים לקבל יעוץ? הכנסו ל-http://www.helpfree.co.il/abroad/עבודה-בארצות-הברית/עבודה-בלוס-אנגלס/ וקבלו מענה ראוי.

כתיבת תגובה