טבעת נישואין- איך בוחרים טבעת נכונה

כיצד בוחרים טבעת כשרה לקידושין

טבעת נישואין כשרה לקידושין אינה דינה כטבעת אירוסין אשר לה אין כללים הלכתיים. בטבעת נישואין צריכים להיות מספר ככלי ברזל:

  • שלא תהיה משובצת באבנים כלל
  • שתהיה שווה יותר מפרוטה
  • שלא יהיו עליה חריטות גסות ובולטות לעין (יש המקלים בחריטות דקות ועדינות)
  • אסור לכתוב עליה- אך חותמת בתוך הטבעת המעידה כי הינה מזהב- מותרת.

מידה נכונה לאצבע הזוכה

תכשיטים כמו שרשרת או עגילים ניתן לקנות ללא מדידה- על אף שמומלץ מאוד שלא. טבעות נישואין לא קונים בשום אופן ללא מדידתה על האצבע! הטבעות אמנם נמכרות בגודל סטנדרטי אך אין עוגמת נפש גדולה מלגלות שמידת האצבע של הכלה אינה סטנדרטית…

צבע הטבעת ועובייה

העובי והצבע המומלצים לרכישת טבעת הם משתנים מאדם לאדם, ונבחרים לפי טעם, אך ישנן כללים אשר מומלץ לדבוק בהם על מנת להצליח לקנות תכשיטים. נשים אשר יש להם אצבעות קצרות ונפוחות מומלץ להן לא לקנות טבעת נישואין עבה. נשים להן ישנן אצבעות רזות וארוכות יכולות לרכוש טבעת עבה וטבעת דקה באותה מידה משום ששני המקרים יתאימו לה וחשוב להתאים כל מקרה לגופו. טבעות נישואי ישנם פחות או יותר בשלושה צבעים: זהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום. לנשים בהירות עור מומלצים הדגמים בצבעי זהב לבן ואדום, לכהות עור מומלץ לרכוש טבעת בצבע זהב אדום וזהב צהוב.

ניתן אגב לשלב אף את שלושת הצבעים באותה טבעת.

היכן מומלץ לקנות טבעת נישואין?

אין המלצה גורפת מהיכן מומלץ לקנות טבעת נישואין.

יותר חשוב לדעת מאין לא לרכוש טבעת נישואין- ובמיוחד יקרת ערך.

כשם שלא תקנו טבעת אירוסין עם יהלומים ברחוב, בדוכן או מסתם אדם אשר נראה לא ישר ויש סכנה שיעלם ולטבעת לא תהיה אחריות במידה ותאבד- כך לא תקנו טבעת נישואין מאותם מקרים.

ניתן לומר כי באופן כללי מומלץ לרכוש טבעת מחנות (אפשר גם מחנות באינטרנט) אשר יש לה רישיון עסק, מנהל ושירות לקוחות אשר יעניקו שירות הוגן ויעיל במידה ויקרה משהו לטבעת.

המון בהצלחה ומזל טוב.

מומחה תכשיטים.

כתיבת תגובה