טיסה לאיטליה- טיסה למילאנו ולכל אורכה של המדינה

אחת המדינות שמציעות לנו הכי הרבה אפשרויות מגוונות לחופשה היא איטליה. ארץ המגף לכל אורכה, מהצפון עד הדרום, נותנת חוויות שטומנות בחובן נופים מרהיבים, אטרקציות נהדרות ובסך הכל, כיף גדול.

טיסות למילאנו המדהימה

אחת הערים המסקרנות ביותר באיטליה היא אחת הערים היוקרתיות באירופה, העיר מילאנו. מילאנו היא קודם כל ולפני הכל עיר של אופנה, עיר שמציעה את הבגדים הכי שיקיים, הכי עדכניים והכי צבעוניים וכל זאת באמצעות חנויות בגדים שפרושות לכל אורך השדרות המרכזיות של העיר ותצוגות אופנה שמראות לכולם מה יהיה הבגד היפה והנכון לחורף הבא. אבל טיסות למילאנו יפגישו אותנו גם עם כמה מהאתרים הכי יפים שיש באיטליה ובראשם הדואומו, הקתדראלה המרכזית של העיר. כנסיות בסגנון גותי ובכלל מבנים שנהנים מעיצוב שכזה זהו מחזה שלא נדיר לראות ברחבי אירופה, אך זו של מילאנו היא אחת היפות שבהם. בין ארבעים אלף המבקרים שתמצאו ששוהים יחד אתכם בכנסיה, תוכלו לשים לב לשיש בוהק בחזית ואלפי עיטורים וצריחים המקשטים כל פינה של המבנה המיוחד הזה. שני הסמלים הכי גדולים של הכנסייה הם פסלה של המדונינה והמסמר שניצב מעל המזבח ומוצג לקהל פעם בשנה, מסמר שהיה חלק מהצלב ההיסטורי של ישו.

הסעודה האחרונה שאוכלים בעת טיסות למילאנו

אחד המחזות היותר מיוחדים שמציעה מילאנו היא צפייה ביצירתו של ישו, הסעודה האחרונה. יצירת האמנות המפורסמת, ששוות ערך למונה ליזה, היצירה המפורסמת האחרת של ליאונרדו דה- וינצ'י, מציגה את ישו בעת סדר פסח יחד עם השליחים שלו. היצירה יושבת בחדר האוכל של המנזר הדומיניקני, סמוך לכנסיית הסנטה מריה. טיסות למילאנו הם הרבה יותר מבגדים יפים, כנסיות ויצירות אומנות- הם גם תרבות במיטבה. ומי שמייצג את זה בצורה הטובה ביותר הוא בית האופרה לה סקאלה, בית האופרה המפורסם ביותר בעולם. צבעי האדום והזהב עוטפים כל פינה במבנה ומקנים לו, לאחר מבט מבחוץ שלא בדיוק רומם את העין, את היופי שהופך אותו לאחד המבנים היפים בעולם. לעוד תרבות תוכלו להגיע אל הקסטלו ספורצסקו, הלא היא מקום מושבם של מספר מוזיאונים שכל אחד מהם מציע חוויה שונה, כולל את המוזיאון לאמנות עתיקה ולימי הביניים שכוללת אוסף יצירות אמנות נפלא של יוצרי רנסנס.

טיסה לאיטליה לוונציה ורומא

אך אם כבר הגעתם לאיטליה אל לכם להסתפק במילאנו. עם כמה שהעיר הזו יפה, תוכלו בקלות למצוא ערים שיתחרו על לבכם לא פחות. אחת הערים הרומנטיות ביותר זוהי ונציה, עיר שאת רובה ניתן לראות באמצעות טיול זוגי בגונדולה, תוך שאחד מהעובדים משיט אתכם לכל מקום בו תחפצו ואם אפילו תרצו בכך, תוכלו להביא מישהו שישיר לכם באיטלקית לכל אורך הדרך. טיסה לאיטליה מישראל יכולה לנחות גם ברומא, עיר הבירה של המדינה שמציגה לראווה בנוסף לבתי קפה יוקרתיים וחנויות אופנה מרשימות לא פחות ממילאנו, גם את מדינת הוותיקן, המדינה הריבונית הקטנה בעולם שיושבת בתור העיר עצמה ואת הקולוסאום העצום.

טיסה לאיטליה לצפון המדינה

חשוב מאוד לא לפספס את אזור צפון איטליה המציג מראות מיוחדים של מדשאות ירוקות ואגמים תכולים, עד שלעיתים דומה שאתם חיים בתור גלויה. טיסה לאיטליה שתיקח אתכם לשם, תפגיש אתכם עם אחד מהאתרים הפופולריים ביותר במדינה הלא הוא חבל טוסקנה, ממנו תוכלו לשכור רכב ולצאת לטיול לכל צפונה של איטליה ולהכיר את הנופים המרשימים דוגמת אגם קומו ואגם גרדה וכמובן את הדובדבן שבקצפת, העיר פירנצה, שנותנת פייט לא קטן לעיר ונציה כעיר הרומנטית ביותר שיש למדינה הרומנטית ביותר בעולם להציע.

כתיבת תגובה