טיפול בבעיות בריאותיות ותמיכה על ידי תוספי מזון

ישנן בעיות בריאותיות אשר מעבר לטיפול אותו מקבלים בבתי החולים ובמרפאות השונות על ידי טיפול רופא מוסמך וקבלת תרופות, מנסים אותם מטופלים גם לנסות ולחזק את מערכת החיסון שלהם ואת גופם בעזרת תוספי מזון מסוימים. רבים פונים בנוסף גם לטיפולים ברפואה האלטרנטיית ובמקביל צורכים ויטמינים שונים לחיזוק המערכת החיסונית. שילוב רפואה אלטרנטיבית עם רפואה קובנציונאלית מערבית מגבירים את הסיכוי להקל על הבעיה הבריאותית ולסייע בפתרון במידה ויש. לעיתים ימצאו אנשים פתרונות יעילים ברפואה האלטרנטיבית שלא מצאו ברפואה הקובנציונאלית.

ידוע לנו וגם ניתן למצוא חומר באינטרנט או להתייעץ עם תזונאיות ורופאים לגבי תוספי מזון שונים ותפקידו של כל ויטמין. נוכל למצוא מוצרי טבע שונים בחנויות הפארם השונות כגון Q10 או אומגה 3 ועוד. לצמחונים וטבעונים או אלו אשר תזונתם לקויה, עלולים לסבול ממחסור בברזל. אנשים אלו מחזקים את התזונה בעזרת תוספי מזון (ברזל) אשר מספקת לגוף את אשר חסר לו ועוזרת לחיזוק המערכת החיסונית והגופנית ולתקינותה. חוסר ברזל בעצם גורם לאנמיה אשר גורמת לחולשה וקוצר נשימה עקב מחסור בדם.

שילוב של תוספי מזון במידה נכונה תוך שמירה על כושר ותזונה בריאה בהחלט תורמים לבריאות ומשפרים את מערכת החיסון הגופנית. אנשים רבים הסובלים מבעיות בריאותיות אשר להם אין טיפולים או שמדובר בטיפולים מקומיים, משלבים בדרך כלל טיפולים מהרפואה האלטרנטיבית כגון דיקור סיני או רפלקסולוגיה ואף משלבים טיפולים עם צמחי מרפא ותוספי מזון אשר מסייעים ומקלים על הבעיה. ניתן למצוא מכונים רבים המספקים טיפולים אלו על ידי אנשי מקצוע הלמדו לימודי רפואה משלימה כל אחד בהתמחותו ואף ניתן כיום גם לשלב טיפולים אלו בקופות החולים השונות. ניתן לקבוע פגישה עם יועץ אשר יתאים במיוחד בשבילכם את סוג הטיפול ומספר הטיפולים המומלצים על פי אותה בעיה ממנה אתם סובלים. שילוב של שתי השיטות בנוסף לחיזוק המערכת החיסונית על ידי תזונה נכונה ותוספי מזון כנדרש בהחלט מסייעת בהקלה על הבעיות הבריאותיות.

כיום זמינות הטיפולים ותוספי המזון ומוצרי הטבע זמינים לנו יותר מתמיד וניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע באשר לסגולותיהם של אותם מוצרי טבע ושימושם ולשלב מוצרים אלו בחיי היום יום על מנת לשפר ולאזן את הגוף ולספק לו כל מה שנדרש.