טיפים למעבר דירה קל ופשוט

עושים רילוקיישן? עוברים לדירה חדשה? ישנם כאלה המעבירים חיים שלמים באותו חלק של הארץ. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה היו רוצים לעבור מבית אחד לשני בכמה מקרים עד שיגיעו למחוז חפצם. לעבור דירה נתפס כתהליך ארוך. הקטע הבא מיועד לאלו שעוזבים את בית ההורים בשנה הקרובה, ובו נכללות עצות על הובלות בתים.

עוברים את זה בחיוך

אל תשכחו למה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות טובות של קבלת דירה בבניין מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. בהחלט, המעבר הוא שלב מייגע נוסף אבל גם אותו ניתן להעביר בשלום.

טיפים למעבר דירה – מיטב הדרכים למעבר חלק, מהיר וללא דאגות

התכוננו מראש, תבדקו את האופציות להעברת תכולת הבית שלכם כשיש לכם מספיק זמן עדיין. באמצעות הבדיקה תמנעו מהוצאות מיותרות וכך יחלוף יום העברת הדירה בצורה מוצלחת.

לא מוצאים דקה לארוז? יש מגוון חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות של אורזים יבוא לדירה טרם יום ההובלה לארגן תכולת המשרד שלכם.

אם במקרה עליכם לפנות את הדירה לפני התאריך בו מאפשרים לכם להכנס לדירה אליה אתם עוברים אל תלחצו! בכל מקום בארץ תמצאו מספר עסקים שבבעלותם מחסנים המושכרים לאחסון תכולת דירות. משכירים את המחסנים לחודש אך בחלקם קיים גם אחסון לזמן ארוך יותר ואף במחירים זולים יותר.

אל תתקמצנו על מחיר הובלה

גם אם אתם אורזים את הבית או שהעדפתם לשכור את שירות חברת ההובלה לעניין מומלץ לארוז את הדברים שלכם עם הרבה תשומת לב אם אתם מעוניינים שהם יגיעו בשלום למעונכם החדש. לא הייתם רוצים לראות את אגרטל הקריסטל שסבתא רבתא רבקה נתנה לכם בירושה לא יעבור את הדרך.

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על מובילים אמינים, לא כל בעל טרנזיט הופך למוביל ישירות. הובלת חפצים מסוימים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים מיומנות רבה. כמו כן, רהיטים מסוימים כמו: ספות גדולות, פינות אוכל אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. לכן, יש לבדוק שהמובילים מוכנים לבצע את זה. עבודה זו מצריכה תשלום בנפרד.

תאמדו את חדר המדרגות בדירה הנוכחית ובדירה אליה אתם עוברים. במידה ודלתות החדרים צרות מדי יש מצב שתצטרכו לשכור שירותי מנוף.

תוכלו לקחת את שירותיו של מנופאי מחברה נפרדת אך כדאי יותר לערוך בדיקה אם חברת ההובלות שאותה לקחתם לביצוע המלאכה נותנת שירותי מנוף בנוסף, כך תחסכו כסף רב. יש מצבים שעדיף לקחת מנוף, אם אם אתם לא חייבים. שימוש במנוף יחסוך דפיקת החפצים בזמן החפצים במהלך הכניסה והיציאה מהמעליח.

חייבים מידע נוסף? צריכים המלצות? כנסו לאתר של http://hmovilim.co.il/ ותוכלו למצוא הצעות ממגוון רחב של נותני שירות.

כתיבת תגובה