כל אחד והצימר שלו

כל אחד והצימר שלו

תושבי אמירים שבצפון הארץ היו הראשונים בישראל שפיתחו את ענף הצימרים. כיום עומדים לרשותכם 180 צימרים, כאשר אין צימר אחד זהה למשנהו וכל צימר טומן בחובו הפתעות משלו.

צימר באמירים- בשביל להירגע, לנוח, ליהנות מהטבע ולהתרחק קצת מהעיר הסואנת.

במה שונים צימרים אלו זה מזה?

בגודלם- ישנם צימרים שהן בקתות עץ כפריות ומפנקות, ישנם בתי אבן (בסגנון כפרי גם הם), סוויטות, צימרים שמיועדים ומתאימים למשפחות המטופלות בילדים קטנים, קבוצות צימרים סמוכות זה לזה שמתאימות לחבר'ה שמעוניינים לצאת יחדיו לחופשה או לקבוצה של משפחות.

תושבי אמירים מעוניים לתת שירות ולפנק את כל שכבות האוכלוסיה. שומרי מסורת יוכלו למצוא בנקל צימר העונה על דרישותיהם. בעלי נכויות פיזיות אינם צריכים לוותר על חופשה בחיק הטבע. תוכלו למצוא  צימר באמירים שממוקם במקום מבודד ואינטימי- חופשה זוגית שהיא מאה אחוז הצלחה.

חלק מהצימרים מאובזרים בלוקסוס כמו בריכה פרטית, ג'קוזי מפנק בחצר, מערכות קולנוע ביתיות ועוד. בסופו של דבר, כל אחד ואחד מכם יכול ליהנות מחופשה מרגיעה ומפנקת בהתאם להעדפותיו האישיות ולתקציב העומד לרשותו.

המארחים שלכם ינפקו אתכם בארוחת בוקר על טהרת הצמחונות או הטבעונות, ואלו מכם שניזונים מתפריט שונה לגמרי יופתעו לגלות עד כמה טעימים המטעמים הללו.

צימרים באמירים- חופשה, רגיעה, מנוחה, עם אופציות לשילוב אטרקציות, מסלולי הליכה בליווי מדריכי טיולים מנוסים או טיולים עצמאיים בחיק הטבע, סדנאות מדיטציה, סדנאות מודעות ורוחניות, ערבי מוסיקה, סדנאות קרמיקה ועוד.

תושבי אמירים מציעים לכם לבקר בגלריות האומנות הפרטיות שלהם וליהנות ממעשי ידיהם. וטרם ציינו את מגוון המסעדות שבאמירים- כולן מנוהלות ע"י תושבי המקום. צימר באמירים הוא בהחלט לא עוד סתם "צימר בצפון" אלא צימר מיוחד וייחודי למקום עצמו. חופשה בצימרים הללו מעניקה לכם חוויה טבעית ורוחנית בצד פינוקי הגוף. חופשה באמירים מעניקה לכם חוויה עוצמתית  על טהרת ערכי הטבע של תושבי המקום. עבור העירוניים שבכם, ובפרט אלו שהם בבחינת "מושבעי מטרופולין"- צימרים באמירים הוא פינוק שאתם פשוט חייבים לעצמכם מפעם לפעם.

כתיבת תגובה