כמה עולה דוד של כרומגן?

שוב לא הפעלת את הדוד בזמן? חשבון החשמל גבוה? אם השתגעת מהמצב הקיים ואתה חושב לעצמך לא הגיוני שבחוץ 40 מעלות והמים באמבטיה קרים. יש אלטרנטיבה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול קרני השמש באמצעות הצבת דוד שמש. רוצים לשמוע עוד? לחצו על הקישור הבא.

כי הגיע הזמן לנצל את זה שחם כאן

הצבה של דוד שמש תפחית בצורה משמעותית את ההוצאות שלך על חשמל בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך מצויינת לנצל את קרני השמש החמות לטובת חימום המים במקום לבזבז משאבים על שימוש בגוף חימום חשמלי או שיטות אחרות העושות שימוש בכמויות חשמל גדולות.

התקנת דוד שמש לא רק יוביל להקטנה בהוצאות כי אפילו לירידה בשימוש באנרגיה. בדרך זו אנחנו מקטינים את כמויות הזיהום ומונעים דלדול של חומרי הגלם לייצור אנרגיה בארץ.

דודי שמש התשובות לכל השאלות

איך זה פועל? איפה ממקמים? מי משתמש בזה? פרטים בסיסיים על דודי שמש.

יש חוק על פיו חייבים לעשות הכנות לדוד שמש בבניינים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). בעזרת חוק זה אנו חוסכים בכחמישה אחוזים מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

הפיתוח של הדוד הוא כחול לבן. מתאים למדינה כמו שלנו, לא?

את דוד השמש מניחים על גג בניין המגורים, או על פני שטח פתוח אחר שנותנים אפשרות חשיפה מוחלטת לשמש. את הדודים מציבים כך שהקולטים מופנים דרומה.

הדוד מורכב ממיכל מבודד בצורת גליל, אשר בתוכו מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים מסודרים צינורות מים רבים במסגרת סגורה.

המסגרת נבנתה בצורה כזו שצלע אחת עשויה זכוכית ואילו יתר הפאות מצופות שחור, כאשר המטרה היא לכלוא כמה שיותר מהחום. לכן כדאי לבדוק שהצד החשוף נקי מאבק.

הזמנת דודי שמש כדאית לבנייני דירות ואפילו במסעדות במדינות רבות בהן אפשר להפיק תועלת מהמשאב הנגיש של קרני השמש.

חייבים מידע נוסף? לא מבינים למה בזבזתם עד היום? שימו סוף לחשבונות מנופחים, גלשו לאתר ותוכלו לקבל מחירים, הצעות, פרטים וטיפים ממיטב נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה