למצוא בקלות עבודה ביפן

אפשר לטייל ולהרוויח כסף באותו הזמן! לפני כ15 שנה, בן דודי טס במטרה לעבוד בדרום אמריקה מספר חודשים. כולם דאגו לו וקיוו שיחזור מהר. אך בשובו ארצה, הוא בדיוק סיים טיול רציני, שופינג מאסיבי, הרפתקאות מסוגים שונים, והמון כסף. הקנאה בערה בי… וודאי כבר הבנת שלאחר שירותי בצה"ל החלטתי לטוס גם, ובשלב זה בחיי יכול אני לכתוב לכם מה שצריך לדעת בנושא של עבודה ביפן.

עבודה בין היתר.

היתרון של לעבוד בחוץ לארץ זה שאתה זוכה בטיול ארוך ומספק. אין כאן ויכוח, העבודה דורשנית והימים ארוכים ומתישים, אך אתה חי לבד, מכיר תרבות שונה וסופג הרפתקות במקום חדש במהלך זמן ממושך. כל הפלוסים הללו, בלי שדיברתי על הסכומים הגבוהים שתרוויח מהעבודה הקשה. מעבר לכך, בתקופת השהות שלך מחוץ לארץ, יהיה באפשרותך להתחיל התמחות מסויימת בתחום מקצועי כלשהו, ולצבור ניסיון עיוני לקראת חזרתך ארצה.

לא בטוח לגבי לעבוד בעגלות? כל הפרטים בהמשך.

כל מה שנחוץ

אם רצונך הוא לעבוד בחלק מהמדינות, יתכן ותיאלץ להנפיק ויזה; כל מדינה ספציפית והתנאים שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. לעיתים מסויימות, אופי האשרה מתחלף בהתאם למטרת ביקורך, אך לרוב, בשביל להוציא אשרה כזו – תהיה חייב להביא איתך תמונות, להנפיק דרכון בהתאם ולתאם פגישה עם שגריר המדינה המיועדת. כדאי לך לקבל עדכונים לפי השגרירות הרלוונטית על תנאי תנאי קבלת הויזה, בכל מקרה, אתן מס' עצות כלליות שאולי יעזרו:

את רוב הפרוצדורה תורשה להשלים בהמחשב. כנס מדיי פעם לאתר הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך כאב ראש.

דאג להופעה החיצונית; כמו בראיונות עבודה, משקל הרושם הראשוני הוא סוּפר-חשוב.

דאג שיהיו עליך תמונות עדכניות לדרכון. היה ולא הספקת – בחלק מהמקרים אם תמהר, תצליח להוציא תמונות כאלו בחנויות צילום אשר באזור של השגרירות.

הקפד כי שמת עליך כסף מזומן, לכל מקרה שיגיע.

במה עובדים בחו"ל?

אני לא אתווכח, השמים הם הגבול, אבל עדיין, סגנונות העבודה המוצעים לצעירים כמוך – אינם רחבים מדיי, ויסתכמו בדר"כ במכירת ציורי שמן והובלות. ואעפ"י כן, לכל ענף – סטייל משלו, תלוי במדינה הספציפית ויחס הממונים כלפיך.

מעוניין באינפורמציה ממוקדת יותר בנושא?הגב לי בבלוג ואציע את עזרתי הכי מהר שאפשר. בהצלחה!

כתיבת תגובה