מבנים ניידים לשימוש משרדי

פרוייקטים זמניים הם חלק בלתי נפרד משיגרת העבודה של חברות רבות. פרוייקטים אלו מצריכים הגדלה של צוות העובדים, היערכות לפעילות רחבה יותר ותוספת מבנה. קנייה או השכרה של משרד חדש יכולים להפוך לפתרון יקר ולא משתלם שיגרור אחריו הפסדים לעסק ויפגי ביכולת שלו לקבל על עצמו פרוייקט זמניים נוספים בעתיד. הפתרון לכך הם מבנים ניידים להשכרה או למכירה המצויידים בכל תוספות הנוחות הנחוצות להפוך את החווייה ללא שונה בהרבה ממשרד רגיל.

מבנים ניידים הם בדרך כלל מכולות גדולות ומרווחות שעוצבו למשרד. כל המבנים מוקמים תחת פיקוח הנדסי הדוק וכוללים:

  • מערכת נעילה מתוחכמת –  דלת עם נעילה פנימית וחיצונית.
  • שירותים צמודים – הכוללים אסלה מחרס, מיכל הדחה, מתקן לנייר טואלט, כיור, ברז, סבוניה, מתקן לנייר ניגוב ידיים, מתלה, נעילה פנימית ונעילה חיצונית.
  • מקלחת מפנקת – המצויידת בראש טוש, ברז מים חמים קרים, אטמור, מתקן לסבון, שמפו, וילון מקלחת. מתלה לבגדים ומגבת, נעילה פנימית וחיצונית.
  • מזגן וצלונים לחלונות
  • מטבחון מאובזר – הכולל כיור, ברז מים, ארונית, משטח עבודה, ואופציה למקרר.

כל המכולות ניתנות לעיצוב פנימי המותאם לצרכים היחודיים של כל משרד ולטעם האישי של העובדים. בשפה המקצועית קוראים לזה tailor made. להתאמה מושלמת לצורך שלכם וכדי לחסוך מכם ריצות וכאבי ראש אנחנו ערוכים לסידור פנימי של המבנה לפי דרישתכם. תקופת השכירות הינה גמישה ולא מוגבלת בזמן. המבנים עומדים בכל התקנים המחמירים של בטיחות ובעלי אישורי קונסטרוקציה וחשמל חתומים.

מבנים ניידים הינם טרנד הולך ומתפתח של בנייה ירוקה שלוקחת בחשבון את הצרכים הסביבתיים ושואפת למזער את הנזקים של בנייה לאקולוגיה הסביבתית. מדובר אפוא בפתרון שהוא לא רק זול יותר אלא גם ידידותי יותר לסביבה. השימוש החוזר במכולות מצמצם בזבוז משאבים וגם נוח מאוד. ניתן להשתמש באותן המכולות לפרוייקטים אחרים או להחזיר אותן בתום השימוש. השימוש במכולות הולך וכובש את השוק העולמי ותופס מקום של כבוד במתן פתרונות לבנייה הירוקה. באירופה וארה"ב המבנים הניידים הפכו לפתרון פופולארי מאוד הנמצא בשימוש נרחב, גם במגזר העסקי ובפרטי כאחד.

כל המכולות נקיות ומסודרות כדי להבטיח חווייה נעימה למשתמשים. החלל עצמו מרווח, מכיל חלונות ומאוורר. תחושת העבודה אינה שונה ממשרד רגיל ולעתים אף נעימה יותר, בזכות העיצוב המוקפד ותשומת לב לפרטים הקטנים. הובלה, הנפה, התקנה, חיבור לתשתיות, אספקת כל התוספות הנדרשות – כל זה נכלל בשירות ולא מצריך תשלום נוסף. הגודל הסטנדרטי של רוב המכולות הוא ששה מטרים על שתיים ועשרים ובסיכום שלוש עשרה מ"ר מרובע.

כתיבת תגובה