מוסיקה לארועים – מוסיקה חיה או דיג'יי

יש משהו אחד שכל אירוע צריך, ואי אפשר לוותר עליו, וזה כמובן מוסיקה. בלעדי מוסיקה, האירוע יהיה צולע ביותר, וכל האורחים כנראה יצטרכו למצוא תירוצים שונים ומשונים כדי לעזוב מוקדם רק משום שהם משועממים כל כך.

אז אין ברירה, אלא לארגן מוסיקה לאירועים במרכז שמפיקים. השאלה היא איזו מוסיקה להוסיף לאירוע? האם מוסיקה חיה או שאולי להביא דיג'יי ולהסתפק בזה?

יש אנשים שלא חוסכים ומביאים גם מוסיקה חיה לארועים שהם מפיקים וגם תקליטן, אבל רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו את הבחירה המרובה הזו ואנחנו חייבים לבחור בין זה לבין זה. אז הנה ההשוואה עבורכם.

רושם- זמר לאירועים במרכז יוצר רושם הרבה יותר טוב על האורחים מאשר תקליטן, בעיקר משום שלא רואים הרבה זמרים באירועים. הזמר אפילו לא צריך להיות מוכר כדי להרשים את האורחים, ולמעשה, עצם העובדה שהוא שר בלייב עושה את כל ההבדל. לעומת זאת, תקליטן הוא משהו שכיח, שכבר יצא מכל החורים.

קצב- תקליטן יכול לספק כל קצב שתרצו, בעוד שמוסיקה חיה מוגבלת במידה מה במוסיקה. למשל, תקליטן יכול להשמיע מוסיקה בסגנון האוס, שהוא סגנון שאי אפשר לעשות בלייב, לא בדיוק. אבל אם האוס ודאנס הם לא הקטע שלכם, תוכלו להשמיע אותם בעצמכם, רק תדאגו לדיסקים ולמערכת מתאימה.

מחיר- בדרך כלל, תקליטנים לוקחים הרבה יותר כסף, כי הם מבוקשים יותר. לעומת זאת, להקות וזמרים ששרים בלייב הם נדירים יותר, ולכן יעלו פחות. יש הרבה פחות תחרות בעולם המוסיקה החיה, ולכן סביר להניח שהם יהיו גמישים אתכם בסכום שתציעו, כי מלבדכם ספק אם יש להם עוד עבודות שכאלה.

אם כן, אפשר לראות שאפשר עדיין לשלב בין מוסיקה חיה לבין מוסיקה מסוג אחר, אבל אתם תצטרכו להתפשר על טיב המוסיקה הקצבית יותר שתהיה לכם באירוע אם מאוד חשוב לכם שתהיה להקה או זמר שיבצעו שירים בלייב.

תמיד כדאי לתת לאורחים משהו חדש שהם לא ציפו לו ועדיין לא נתקלו בו באירועים אחרים, והמוסיקה החיה היא בדיוק הדבר הזה, אז כדאי לכם לבדוק איזה זמרים ולהקות פנויים לאירוע שלכם.