מחירון עיצוב חתונות


התחלתם לארגן את היום הגדול? מאיפה מתחילים? רצוי לקרוא על כל הסודות שצריך לדעת בנושא אירועים גדולים… בואו להתרשם מענף האירועים השונים: אולמות חתונה, הפקת חתונות ותקליטנים!

כבר הזמנתם אולם ארועים?

החלק החשוב ביותר בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים שבו תחגגו. אולי זה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות איפשהו בחוץ. רק אחרי קבלת ההחלטה על מיקום הארוע, ניתן לתכנן ברצינות את מועד הארוע, קונספט האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים הפעוטים שיעשו את האירוע הגדול לבלתי נשכח. מוכנים כבר לערוך את האירוע?

באיזה אופן עושים בחירה של אולם חתונות? לא מוצאים עיצוב אירועים?

המון זוגות שמתחתנים יכולים להתלבט במשך ימים טרם עושים בחירה, וזאת בשל סיבות טובות. גני ארועים שונים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים המירבית, מערכת התאורה, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי מאוד לדעת מה תמיד רציתם לארגן, זה יקל מאוד עליכם כשתחפשו את המקום המושלם…

כאשר מגיעים לאולם חתונה בכדי להתרשם בעצמכם, יש לשים לב לדברים הבאים: האם הגן נראה סטרילי ונק? השטח בכלל יספיק לכמות האורחים שלכם? כמה בערך מלצרים נמצאים במקום? אף אחד לא צריך אוכל מלא חיידקים או, למשל, מקום בלי תודעת שירות… אם אתם רוצים למנוע פאשלות בזמן הארוע, היו בטוחים שאתם מקבלים תשובות לשאלות שלכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את היום שלכם תארגנו רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה…), לכן אין פה מקום לטעות. כיצד צולחים את זה? הכי כדאי לא להתפשר על שום דבר! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על אולם ארועים ראוותני, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

בהנחה וסוף סוף יש לכם מקום לחתונה – אפשרי לשקול לעומק את הפרטים הקטנים. לדוגמא, סוג של עיצוב שולחנות מקצועי… אם איכשהו עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. בעזרת מומחים אמיתיים המנוסים בעבודות עיצוב ודקורציה, אתם יכולים להביא לכך שהאירוע הזה יהיה מדהים ואוריגינאלי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג את את תפאורת האירוע. האורחים שלכם שיבואו לאירוע יחושו עם כניסתם שהם באיזשהו ארוע מהמם והם יבלו בצורה שבטוח לא יצא להם עד כה… זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אם כבר סיימתם להתעסק בעיצוב, ניתן לדאוג לפרטים חשובים…

כמעט לכל אחד ודאי יצא פעם להיות נוכחים בחתונה יהודית. אירועים אלה הם לרוב נראים זהים האחד לשני – בורקסים מטוגנים, וודקה זולה ומוזיקה חרדית. ע"מ לערוך מסיבה מזן אחר, צריך בטיפת השקעת משאבים ואפילו מקוריות. בצורה כזו ימשיכו להזכיר את האירוע שהרמתם גם שנים אחרי… איפה יש עיצוב חתונות?

והכי חשוב זה המזון…

בעבור רוב האנשים הפרט החשוב באמת הוא רק האוכל. ההחלטה על שירות הקיטרינג תשפיע רבות על השמחה מאותה חתונה, לפיכך לא מומלץ להתפשר בבחירה הזאת. אז השתדלו לבחור קיטרינג איכותי וצלחות גדולות מספיק. איש אינו מעריך אוכל עשוי בטעם רע או כזה שמגיע בצלחות קטנות. ראוי מאוד להוציא עוד כמה שקלים בשביל שהמזון שתגישו יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן ממלא!

מחפשים עוד מידע על עיצוב אווירה? מוסיקה עדיין לא הצלחתם למצוא?

רק לאחר שהאבסתם את המוזמנים, אפשר לשעשע אותם, ויש שפע של שיטות למטרה זו. אז במה מתחילים? לא באמת ניתן לתכנן חגיגה משובחת ולא לדבר על דיג'יי. לא חושבים להביא איזשהו דיגיי? באמצעותו אתם יכולים להקפיץ את המוזמנים לאורך כל הלילה… עליכם להיסגר על ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת כל הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, תכנון ארוע מוצלח יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לעצות טובות וקריאה נוספת – תקליקו על האתר http://www.floresta-design.co.il/. תהנו!

כתיבת תגובה