מעקות זכוכית- גם ליופי וגם לבטיחות

 

מעקות, מהווים מחסום וביטחון כנגד נפילה. הבחירה של מעקות הינה חשובה, שכן הם אמורים להיות בעלי תקן ואף בית או מבנה ציבורי לא יקבל את ההיתר הסופי כגון טופס 4, ללא מעקה העומד בתו תקן. אחד מסוגי המעקות הנפוצים היום הם מעקות זכוכית, אשר מככבים בבתים בעלי סגנון מודרני או הי טקיסטי. בגלל שהזכוכית, הינה חומר גלם שקל לעבד אותו, כמו למשל בקווים שירים וסימטריים, או בקווים עגולים, ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים, שיוכלו להשתלב יפה בבתים בעלי סגנון זה.  השילוב של הזכוכית שהיא למעשה נראית "קרה" לכאורה, יכול להיות מרהיב וחם יותר עם חומרי גלם נוספים כמו עץ, או אלומיניום. ניתן לשחק עם עיצוב המעקה העשוי מזכוכית, תוך שילוב של מעקה שהמסגרת עשויה עם פיתוחי עץ אמנותיים ומקנה מראה מיוחד יותר או בסגנון אקלקטי, המשלב כמה סגנונות יחד.

מודרניות, יוקרה ואלגנטיות במעקה אחד

מי שמביט על מעקות זכוכית, יהי קשה עליו לא להתרשם מהיוקרה, האלגנטיות והמראה המרענן של מעקות מסוג זה. ניתן למצוא מעקות העשויים מזכוכית בקווים ישרים וללא חומרי גלם נוספים, במתחמים כמו מרפסות, בריכות שחייה, משרדים מודרניים ועוד. בשנים האחרונות, ניתן למצוא שדרוג ושכלול בעיצוב של מעקות העשויים מזכוכית. ניתן למשל להתקין מעקה זכוכית, שיהיה לו מאחז העשוי מאלומיניום בעיצוב דקורטיבי ומיוחד, א מעקה סורג שיש לו הגבהה של מעקה שקוף העשוי מזכוכית. ניתן להוסיף אלמנטים נוספים כמו עמוד העשוי מנירוסטה או מאחזו יוקרתי. לסיכום- השמים הם הגבול.

מעקות מזכוכית מחייבים בחיר נכונה

בחירה של מעקות זכוכית יכולה להיות מכרעת, שכן לא רק הזכוכית עצמה חייבת להיות בטיחותית, כי אם התקנה נכונה ומקצועית של בעלי מקצוע שמייצרים ומתקינים את המעקות, כמו אריאל גלאס. חברת אריאל גלאס, כבר קיימת משנת 2005, היא מציעה מגוון רב של עיצובים בתחום מעקות העשויים מזכוכית בגוונים מיוחדים.  החברה עובדת עם מעצבי פנים מהשורה הראשונה ומתמחה בכל עיצובי הזכוכית לבית ולמקומות ציבוריים כגון: חיפוי זכוכית, סגירת חללים בזכוכית, חלונות מיוחדים, דלתות זכוכית, ויטרינות ועוד.

כתיבת תגובה