מתכננים חגיגת בת מצווה

יום נישואין שמח! איפה אתם חוגגים? פתרון מושלם לחגיגה פרטית. יש פעמים, בהן נשמח לציין מאורע כלשהו, אך למרות זאת, אין ביכולתנו להרים אירוע גדול מדי. במקרים כאלה קיימים המון מקומות שיוכלו להפיק אירועים לא גדולים. במאמר הקרוב ניתן טיפים על כל שתרצו ללמוד על אירוע פרטי, וניתן לכם את כל המידע.

מה זה אומר בעיקרון אירוע פרטי?

בארוע קטן יחסית לא צריך הרבה הוצאות כספיות או שיקולים לוגיסטיים מיוחדים, ויחד עם זאת ניתן עדיין לחוש אוירה של יום גדול והדר, על משקל ארוע משפחתי או ימי נישואין. תכננו את מספר האנשים שיגיעו לפי גודלו של האירוע ובהתאם לגודל המתחם. הנחת יסוד היא – כי בארוע אישי, נסיים מוקדם יותר, לעומת אירוע השקה לדוגמה, ואת הכסף שנחסך על אלכוהול, מספר האנשים, עובדי מטבח ואלמנטים דומים – תוכלו להשקיע על אטרקציות אחרות לארוע. רוצים לקרוא עוד? www.barbatmitzva.co.il/showcat.php?cat=87&title=%EE%E5%F2%E3%E5%F0%E9%ED.

כיצד מתכננים ארוע קטן?

בתור התחלה, נצטרך לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ולפי נתון זה – נחשב את היקף הארוע. חשוב לוודא להזמין אך ורק את אלה שאתם בטוחים שישמחו לבוא ושלא עלולים לבאס אתכם. קחו בחשבון גם שגן אירועים ענק יגרום קרירות בין מי שיגיע.

ברגע שקבעתם מספר האורחים, בדקו הכוונות מאנשים עליהם אתם סומכים על אולמות או גנים לעריכת האירוע. גם אם יש לכם ים ביקורות משבחות על מקום כלשהו, חשוב בכל זאת לדבר עם נציגים מטעם האולם ושתגיעו למתחם לאשר בעצמכם. הלא הארוע הוא שלכם והכי חשוב שיהיה לכם הכי כיף.

בת מצווה

משום שבחרתם בארוע קטן פחוּת נוכחים – יש יותר סיכויים להשביע את רצונם של כמעט כל חבריכם ומשפחתכם: במיקום האירוע, ברשימת השירים, בתפריט וכיו"צ. כתוספת, אפשר לפנק את האורחים עם הפתעות מושקעות בסגנון חולצות עם הדפס של האירוע, או מופע כלשהו. בנוסף אפשר לארגן ארוע קונספט, בדמות חגיגת שנות ה70, ולשלב את רשימת השירים, הבגדים והעיצוב הכללי לקונספט הארוע.

בשלב הזה, כשקיבלתם רקע כללי אודות אירועים אלו, הבנתם בעצמכם שלחגיגה אישית יש פוטנציאל להיות ארוע כיפי; הכל תלוי בביצוע ובפתיחותם של הנוכחים. אבל, אם לא תקפידו לתכנן טוב גם את הפרטים הקטנים – כולם עשויים להתאכזב. תכננו היטב את הדברים הכי קטנים… ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה