מתנפחים – אין מסיבה ללא מתנפחים

כמעט בכל גיל, כל מי שמעוניין לשכוח במקצת מהשיגרה ולהוציא מרץ ולמלא את המצברים כשיר לקפוץ ולהשתחרר במתקני מתנפחים. כיום לא צריך להגיע ללונה- פארק כדי ליהנות ממתקני מתנפחים. יכולים לשכור מתנפחים עבור כל אירוע. שכרתם מתנפחים? האורחים לא ישכחו את החגיגה.

מתנפחים- טיפים ועצות מועילות

1. מתנפחים הינם מתקנים השווים לכל נפש, ילדים, נוער, צעירים ואף לגילאים מבוגרים יותר. קיימים מתנפחים בסגנונות שונים. יש מתנפחים שמתאימים לזאטוטים כמו טרמפולינה, מגלשות וכדו', וישנם מתנפחים המאתגרים אנשים מבוגרים יותר כגון קיר טיפוס, מסלול מבוכים ועוד.

2. בחירת מתנפחים תלויה בעיקר בעונה. בקיץ מומלץ להעדיף מתנפחים המאפשרים פעילויות במים, בחורף רצוי לחפש מתנפחים שאפשרי להעמיד באתרים סגורים.

3. ישנם 3 קריטריונים להתאמת מתנפחים , על פי השטח, בהתאם לגובה התקציב ולפי כמות האורחים. כדי שלא יהיה צפוף רצוי למקם את מתקני המתנפחים באופן שיהיה רווח מתאים ביניהם. אין זה ראוי ומתאים שהמוזמנים יבלו הרבה זמן בעמידה בתור כדי להשתמש במתקן, משום כך, אם ישנם הרבה מאוד אורחים יש להזמין מתנפחים במספר מתאים.

4. בשביל הבטיחות מומלץ ביותר שהמתנפחים יוצבו על גבי שטח ישר ושאין בו מהמורות כדי שלא ייפגע אדם שיפול מעל המתקן. רצוי להעמיד אותם על דשא או גם לרפד את המשטח במזרונים.

השכרת מתנפחים – כמעט כל מה שצריך לדעת

1. בשוק ישנן חברות רבות המתעסקות בעניין של השכרת מתנפחים כשאתם מבררים על חברה רצוי לעשות מחקר שווקים ולהשוות עלויות. מפעם לפעם תגלו פער מחירים רב.

2. לפי המלצות – לכל אחד מאתנו יש ידידים ששכרו מתנפחים לאירועים. הם יהיו שמחים להמליץ לנו על חברה טובה ואמינה. נוסף על כך באתרים באינטרנט ובפורומים העוסקים בתחום השכרת מתנפחים אפשר לקבל המלצות על חברות טובות.

3. לפי הגיל – כשאתם מנסים למצוא מתנפחים חיוני לחפש מתקנים הראויים לגיל של האורחים.

4. לפי גודל השטח – גודל השטח של אזור החגיגה יקבע את כמות המתנפחים ואת הסוג. בשטח קטן מידי , למשל,לא תוכלו להעמיד מתקנים גדולים מדי.

5. לחברות העוסקות בענף השכרת מתנפחים יש ניסיון. כדאי להגיע לייעוץ עמם אודות המתקנים הכדאיים.

6. לצורך הבטיחות וכדי שלא יהיה אסון באירוע שמשולב עם השכרת מתנפחים צריך לבדוק שהחברה המשכירה מקפידה על כללי הבטיחות. החברות המקצועיות לא משאירות שום דבר ליד המקרה ומסיבה זו הם מקפידות שבכל אירוע יהיו אחראים על הבטיחות.

אטרקציות לבר מצווה – עולם גדול של אטרקציות מיוחדות

1. כל אדם רוצה לערוך מסיבה שמחה ומיוחדת. אטרקציות לבר מצווה משדרגות כמעט כל בר מצווה. הזמנתם אטרקציות לבר מצווה? האורחים שלכם לא ירצו ללכת הביתה.

2. אטרקציות למבוגרים מתאים להזמין כשבאירוע משתתפים גם אורחים מבוגרים.

3. העולם של אטרקציות לבר מצווה הוא עולם גדול ורחב, מידי יום נולדות אטרקציות נוספות. יש אטרקציות שמעניינות מבוגרים וילדים כאחד, כמו למשל משחקי מחשב שהילדים מנוסים בהם וכך גם משחקי שולחן.

כתיבת תגובה