עיסוי – כמעט כל המידע על מרבית העיסויים

עיסוי – כמעט כל המידע על מרבית העיסויים

אנחנו בהחלט מכבדים אחר בן / בת הזוג שלנו. אתם יודעים שהוא / היא יבצעו כמעט הכל כדי שיהיה לנו טוב ונעים. אך יחד עם כל הכבוד, בשביל עיסוי אמיתי, מעמיק, מפנק, אחד שמשאיר הרגשות נפלאות בגוף ובנפש לא מעט לאחר שהעיסוי נגמר, אתם חייבים לגשת למכון ספא ולקבל את הטוב ביותר ממעסים בעלי ניסיון עם דיפלומה. כל שאר הדברים – פשרה.

לעיתים תכופות נוטים מרביתנו להתלונן בנושא הגלובליזציה והשלכותיה. אבל בלעדיה, חברים, לא יכולנו להפיק הנאה כאן בארץ זבת החלב והדבש מעיסויים מעולים מכול קצוות תבל, מסגנונות, תרבויות והנאות שבאות עלינו לטובה מכל פינה בגלובוס. חשיבותו של בחירת סוג העיסוי הנכון אדירה, שכן בחירה שגויה עלולה לפגוע בהנאה שלכם בצורה משמעותית. אוקי, אז קחו דקה להבין מעט מה כל עיסוי מעניק, ותבטיחו בשבילכם חוויה שלא קיימת נוספת לה.

· שוודי – העיסוי הפופולארי במדינת ישראל. מלווה בשמנים חמימים וקרים, מלווה את כמעט כל אזורי גוף האדם באורח זהה. רצוי לכוון את המעסה לרמת חוזק המגע בזמן העיסוי.
· תאילנדי – אחד העיסויים שתפסו תאוצה בעשר שנים האחרונות. זהו עיסוי עוצמתי, דינאמי, קצבי ומשחרר. מתעסק בקרבת הרקמות והשרירים. ללא שמנים.
· עיסוי משולב – משלב גם התמקדות באיזור השרירים ל גירוי חושי המגיע ברמות מגוונות ומעצים באופן משמעותי את אותה החוויה במלואה.
· עיסוי בעזרת-4 ידיים – חוויה מיוחדת המומלצת בחום עבור כל חובבי העיסויים באשר הם. שני מטפלים המעסים באותו הזמן במקומות אחרים בגופכם. מרתק.
· אבנים חמות – עיסוי אינדיאני עתיק, שרבים התמכרו לתחושות אשר הוא יוצר, למרות ש הוא לא מתאים לכל אדם. במשך העיסוי מתבצע טיפול באמצעות-42 חלוקי נחל מחוממים.
· מקלות במבוק – הינו עיסוי שמנים מגוון וחזק יחסית בעוצמתו, שמשלב במהלכו עיסוי עוצמתי באופן מיוחד באמצעות מקלות במבוק. אינו מומלץ לאלו המעדיפים עיסוי עדין.
· עיסוי עטיפות בוץ – כשמו כן הוא למעשה. בוץ חם עשיר במינראליים, מלחים, שמנים ועוד.
· טווינה – עיסוי סיני המבוסס על אודות מתודות לחיצה בנקודות אנרגיה בגוף.
· לומי לומי – עיסוי שמוצאו בהוואי הרחוקה, ושבסיסו – ניצול המטפל באמות הידיים ובמפרקיו.

אם כן יש לבחור לעצמכם עיסוי נכון, והיפכו את היום שלכם לטוב באופן ניכר…

כתיבת תגובה