על סוגי שרתים ומגוון אפשרויות מחשוב

לבחור בשרת הנכון!

בהנחה וכבר קניתם פורטל באינטרנט, עיצבתם אותו, הזנתם בו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה רבה – זה הרגע לדבר על אחסון מקוון. כל פורטל ברשת, מסחרי או פרטי, צריך להיות מאוחסן על שרתים. שרת כזה זה מחשב חזק ביותר שלא כמו מחשב ביתי שבאפשרותו ניתן לגבות מספר רב של קבצי מידע.

שרתים זה לא דבר של מה בכך, להיפך, לא כל חברה שמספקת אחסון היא רצינית, בדיוק בגלל זה יש לבדוק את הפרטים הבאים –

באיזה שרת מדובר – בעולם המחשוב ניתן למצוא טכנולוגיות שונות, דפי אינטרנט מתוכננים בקונפיגורציה שונה לכן לא כל שרת יוכל לגבות את האתר שלכם. חשוב ביותר לבדוק אם שרתי החברה יתאימו לכם.

למצוא חברה רצינית – שרת נופל מזיק מאוד לאתר, על אחת כמה וכמה אם מדובר על אתר עסקי. בכל רגע בו אתר האינטרנט אינו פועל זה אומר עבורכם אובדן כלכלי. חשוב לבחור בחברה עם מוניטין טוב, אחת שיכולה לתחזק את השרתים שלה ולהתמודד עם קשיים אם יש צורך.

חבילת אחסון – איזה גודל חבילה אתם צריכים בשביל האתר שלכם? מה לגבי העלויות? כמו בכל עסקה שמבצעים, גם במקרה הזה לברר איזו תמורה אתם אתם מקבלים. חשוב לבדוק את נפח החבילה ומהירות העברת הקבצים.

אחסון בארץ לעומת אחסון בחו"ל – מי שמחפש VPS בזול, יכול להגיע למצב בו מוציא כסף בשביל שרת אחסון בסוף העולם. שרתים שכאלה עובדים לאט מאוד, הקצב של העברת המידע עלול להיות כמעט ולא קיים ואם תתרחש תקלה – ייתכן ולא יהיה מענה מהיר.

והכי חשוב – בררו עם החברה שישנו גיבוי של המידע שיש על השרת, עניין זה עוד יחסוך מכם אסון אמיתי.

מה השלב הבא?

לאחר שבחנתם את העניינים החשובים האלה, ניתן להשוות בין כמה הצעות מחיר. אחרי הכל, אתם תרצו לדעת שאתם זוכים בשירות הכי טוב שיבטיח לאתר אינטרנט שלכם מהירות גלישה ויציבות.

בעזרת המידע שפה מציאת חבילת אחסון לאתר העתידי שלכם לא תצטרך להיות משימה מייגעת במיוחד, צאו לדרך!

כתיבת תגובה