קודן ויסוניק יעשה את העבודה

אם חזרתם הביתה לחלון שבור, כנראה ויש לכם אינטרס בפרטים שנספק בפיסקאות הבאות. יותר מזה, במידה ועד עכשיו טרם פרצו לכם לרכב, במוקדם או במאוחר אתם תצטרכו גלאי עשן ביתיים.

מדינת אזעקות.

אפילו אלו מאיתנו אשר עובדים במקומות מוגנים – צריכים מיגון; גניבות מרכבים ודירות קורות כל יום בכל מקום. בסופו של יום, אין בנאדם שלא מכיר אישית מישהו שסבל מגניבות באיזשהו שלב בחייו. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, קמו שפע של תגליות ופתרונות מיגון שלא יסחטו מכם יותר מדיי מאמץ פיזית וגם מבחינה כלכלית.

הרכב שלך מוגן?

אתם חייבים לדאוג להגנה לרכבכם, גם בדרכים טריוויאליות, כאינטרקום או לחצני מצוקה, מכיוון שאתם לא יכולים לגלות מראש מתי תיפלו קרבן. אתם לא יכולים להישאר בתוך האוטו או לצפות בו כל היום. אפילו כאשר אתם מצויים ברכב או בקרבת מקום, נפציר בכם שלא תסתבכו עם גנבים. נפציר בכם לא להפריע להם ולהתקשר לשירותי הביטחון. יש המון פטנטים שיתריעו לכוחות הבטחון אוטומטית.

אלה המנהלים משרד יאלצו לשקול לאמץ הגנה כלשהי למשרד ואבטוח של כל מידע חסוי החיוני לעסק, סטייל חייגנים סלולריים או מפסק מגנטי. בִּדקו אודות קודן ויסוניק וגלו לבדכם את המבחר הקיים.

אבטחה רב-כיוונית

כל האנשים מקפידים לאבטח את הפייסבוק, המחשב, ומאובטחים בקודים וסיסמאות בכל שעות היום. אתם מאבטחים עצמכם בצורה כ"כ טבעית, אעפ"י חשיבות האבטחה. למרות העובדה שהדבר קשה ויקר, חובה לאבטח כהלכה את הרכב, הבית והעסק, שתכולתם שווה בבירור יותר מהאייפון. עשו שימוש בידע שקיבלתם ממאמרים כמו זה ומהמלצות של חברים, ועשו "אפגרייד" על האבטחה של משפחתכם. כל פיסת מידע ובני המשפחה צריכים להיות מוגנים! נו… עשו משהו בנידון.

כתיבת תגובה