שם נרדף למקררים מקצועיים ואיכותיים בלבד

כידוע, אף חלל ומבנה, הן מסחרי והן פרטי, לא יכול להיות 'שלם' ומושלם ללא נוכחות של מקרר אחד, אם לא כמה מקררים. בהתאם, קטגוריית ה'שחקנים' אשר מתמחים בייצור של מקררים הינו עצום, וכולל תאגידים וחברות של מוצרי צריכה חשמליים מכל יבשות ומדינות העולם. יחד עם זאת, באופן מכריע, רוב השחקנים הינם נחשבים ל'צעירים' יחסית מבחינה כרונולוגית והיסטורית בשוק מוצרי הצריכה. לעומת זאת, תאגיד אמנה נחשב לאחד מיצרני המקררים הוותיקים, האיכותיים והטובים ביותר בעולם. לכן, במאמר זה נתמקד באמנה, נספר על ההיסטוריה שלה, על המקררים שלה, על היתרונות שלהם, מחירים ועוד. מוכנים לקצת היסטוריה?

 

כל איש מכירות אשר מתמחה במקררים יעיד בקלות על האיכות הגבוהה, הן ברמת הקירור והן ברמת העיצוב, של תאגיד אמנה. יחד עם זאת, המקררים של תאגיד זה כפי שהם מוכרים היום אמנם כלל לא נראו ותפקדו ככה בתחילת דרכם, אבל בהחלט נחשבו ל'בשורה' פורצת דרך בשוק המקררים. עכשיו, מבחינת החברה עצמה, היא הוקמה במדינת איווה שבמערב התיכון של ארצות הברית אי שם בשנת 1934. במהלך השנים הראשונות של החברה, היא התמחתה בייצור של מקררים מסחריים וחזקים במיוחד. לעומת זאת, כמה שנים לאחר מכן, החברה השתמשה במודל הטכנולוגי המתקדם דאז של החברה בעבור ייצור של מקררים לשוק הפרטי, וזאת באופן שהיא מתחילה לייצר גם מקפיאים משולבים. לאור ההצלחה הגדולה, אמנה נמכרה בשנת 1964 לתאגיד ריית'און, מה שסלל את הדרך שלה להצלחה עולמית, הן טכנולוגית והן מסחרית.

 

חברת אמנה גאה להציג: מקררים יפים, חזקים ועמידים!

היום, יותר ויותר בתים פרטיים בישראל (וגם בעולם) מכילים אך ורק מקררים של חברת אמנה. בפועל, עובדה זו הינה נגזרת ישירה לאיכות הטכנית הגבוהה של המקררים ולעיצוב החיצוני והפנימי המשוכללים שלהם, אבל גם לעובדה שמבחינת כל מה שנוגע למקררים בישראל, אין יותר אידיאליים מהמקררים של אמנה, בעיקר מן הסיבות הבאות: ראשית, מקררי החברה עומדים בדיוק בתו התקן הטרופי CLASS T. בפועל, מקרר אשר מחזיק בתו תקן זה מבטיח, כי המקרר מתאים בדיוק לאקלים הישראלי מבחינת וויסות חום וקור. בנוסף, מקררי החברה מאופיינים בנפח אחסון גדול ופונקציונלי מאוד (גם של המקפיא!) ועוד.

 

 

 

מחפשים אחר מקררים? רכשו אך ורק של אמנה!

מבחינת מחירים ועלויות, גם המקרר הדל ביותר מבחינת מפרט טכני ועיצובי כלל לא עולה בזול. מעבר לכך, מקררים זולים נוטים להתקלקל לעיתים קרובות, מה שגובה עלויות תיקון גבוהות ביותר בהמשך. לעומת זאת, מקררי אמנה לא רק שלא מתקלקלים בכלל, הם אפילו מגיעים עם תעודת אחריות רבת שנים, הם מאופיינים במחירים מתקבלים ביותר על כל הדעות (בממוצע 12,000 ₪) ומבחינת השורה התחתונה מספקים את עבודת הקירור הטובה ביותר שיש!

 

כתיבת תגובה