נעלי נוחות בעולם כולו

בעולם כולו בכלל ובישראל בפרט הולכת וגוברת התופעה שהמרכיב העיקרי בנעל האידיאלית הינו הנוחות. אם עד היום בחוגים רבים ברחבי העולם הגבר והאישה חיפשו נעליים יפות, מרשימות ומושכות את העין, הרי שהיום הולך וגובר הביקוש לנעליים נוחות, אורטופדיות ובריאות. מרבית מאוכלוסיית העולם מתחילה להבין ש נוחות ברגליים משפיעה באופן ישיר על חיי היומיום שלנו. בשנים האחרונות חלה ההבנה שדבר זה אינו סותר. חברת דר' פלקס הינה הראשונה להבין את הביקוש לנעליים נוחות אך עם זאת גם יפות ועל כן מרבית המעצבים והאורטופדיים מורי הדרך של חברת Dr. F. Flex עמלו ועודם עמלים על מנת לספק ללקוח את מבוקשו – נעל בריאה ויפה יותר.

בייצור נעל אורטופדית ישנה הקפדה חסרת תקדים על העובדה שכל החומרים שבאים במגע עם כף הרגל הינם מיוצרים מחומרים טבעיים. חומרים סינטטיים הינם הבעיה הגדולה ביותר של שוק הנעליים כיום, שכן במרבית הפעמים שרכשתם נעל כי היא הייתה נוחה בחנות ואז לא הצלחתם לנעול אותה יותר בבית הסיבה נעוצה בחומרי הנעל. מפעלים רבים עובדים ללא כל ידע באנטומיית גוף האדם ובכך פוגעים בחוגים רבים באוכלוסיה.

עד לימינו, עסקי האורטופדיה היו יקרים מאוד. חברות נהגו לדרוש הרבה כסף כי הם ידעו שאדם שמגיע לנקודה שהוא מחפש נוחות לא יהיה מוכן להתפשר עליה וישלם כל מחיר. אך כיום, חברת Dr. F. Flex מציעה מגוון רחב של נעליים במגוון מחירים אשר יכולים להתאים לכל נפש.

חברת Dr. F. Flex הינה חברה שוויצרית שפותחה בספרד. החברה חרטה על דגלה את סמל הנוחות והבריאות ולא מוכנה להתפשר עליו בשום אחד מדגמיה הרבים. מרבית מנעלי Dr. F. Flex הינם בעלי מדרס נשלף ובכך קנתה לעצמה החברה את השליטה הכמעט מוחלטת במכוני האורטופדיהברחבי העולם.

מדרסי Dr. F. Flex אורטופדים אף הם והם מיוצרים ע"י שנים של מחקרים אודות אנטומית כף הרגל. המדרס עשוי תרכובת של כ72 חומרים טבעיים היוצרים את המוצר המושלם לחילוק נכון של הכוחות המופעלים על כף הרגל. בתחתית הנעל הנוחה תוכלו למצוא בולמי זעזועים אשר מונעים את הזעזוע המופעל בכוח על כף הרגל ובכך מייצרים תחושת נוחות מתמשכת ויכולת הליכה מרובה עם הנעל. אימום של נעל נוחה חייב להיות טבעי, ולכן לקחה על עצמה Dr. F. Flex את האחריות לייצר נעליים מעור טבעי, גם מבפנים וגם מבחוץ, ובכך למנוע שפשופים ופיטריות על גבי העור.

כפי שניתן לראות בבירור נעלי פלקס הינם השופרא דה שופרא של נעלי הבריאות, כל אדם באשר הוא אשר מחפש נעליים אורטופדיות נוחות יוכל למצוא אותם תחת המותג Dr. F. Flex . אנשים בעלי מדרס מותאם אף הם יוכלו להנאות מהעילא לעילא של נעלי הבריאות, שכן כמו שאמרנו מרבית מנעלי החברה הינם בעלי מדרס נשלף המאפשר החלפה מהירה של הספידה למדרס אורטופדי מותאם אישית.

לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר פלקס– www.dr-flex.com

כתיבת תגובה