דיאטה – כל הטיפים במקום אחד

דיאטה היא דבר בעייתי- מצד אחד אנחנו כל כך רוצים להשיל כמה קילוגרמים, אך מצד שני אנחנו מתעצלים לעשות את מה שכרוך בדיאטה, שזה לא רק הפחתה במזונות, אלא גם תזונה נכונה ובריאה יותר, הרבה ספורט והפסקת הרגלים שרק הורסים את התהליך. הרבה גם לא יודעים מה צריך לעשות כדי לרדת במשקל ולהיראות טוב, כי אין מקום אחד שבו אפשר לקבל את כל הטיפים החשובים. בשביל זה אנחנו פה, אז בוא נתחיל.

אחד הדברים הכי חכמים שתוכלו לעשות בשביל עצמכם כשאתם עושים דיאטה הוא לזרוק לפח את המשקל, אותו אחד שגורם לכם להרגיש שאתם צריכים להעניש את עצמכם כשאתם עולים עליו והמחוג שלו מראה משקל לא רצוי. הבעיה במשקל היא שהוא לא יכול להגיד לכם אם אתם נראים טוב או לא או אם אתם נראים רזים או לא, אלא רק כמה ככבדים אתם, ואין תמיד קשר בין כובד לבין המראה החיצוני. יכול להיות מישהו במשקל שנחשב ממוצע אבל המאסה שלו, כלומר הכובד שלו יהיה קטן יותר משל מישהו שנראה צנום. תופעה זו מתרחשת עם האדם הצנום עושה הרבה כושר ויש לו מאסת שרירים גבוהה יותר.

אם אתם מסוג האנשים שבזמן דיאטה יחפשו נחמה בדברים אחרים, כדי לפצות על העובדה שאוכלים פחות או מוותרים על מאכלים אהובים, כדאי שתמצאו משהו טוב להיאחז בו לפני שאתם נכנסים למשטר הדיאטה. הפסקת עישון היא דבר חשוב כשעושים דיאטה, כי כדאי לתת לגוף לרדת במשקל בצורה טבעית ובלי משהו שמזרז את חילוף החומרים. בנוסף, כדאי להימנע מהעישון כדי שלא תגדילו את כמות הסיגריות כדי להעסיק את הפה כשיש לכם חשק לאכול.

חשוב להבין דבר אחד: הרזיה ודיאטה לא תמיד הולכות יד ביד. כמו שהדגמנו לכם קודם, יכול להיות אדם שעושה דיאטה בשילוב עם ספורט להעלאת מסאת השרירים, ולכן הוא לא יורד במשקל. העניין שצריך להבין הוא שמטרת דיאטה היא לא תמיד הרזיה (ירידה במשקל).

עוד דבר אחד שתצטרכו לשנות בהרגלים שלכם הוא הדברים שאתם שותים, ולא רק מה שאתם אוכלים. עזבו את השתייה המוגזת ואת כל המשקאות הלא טבעיים ותתחילו לשתות יותר מים, לפחות ליטר וחצי ליום, ונסו לשתות גם כוס תה קמומיל או תה צמחים פעם ביום שיעזרו ל"יציאות".