סידורי פנימי בארונות בבית

סידור פנימי

אחת לתקופה קיימת תחושה שצריך לעשות סדר בארונות בבית. זה קורה בדרך כלל במעבר בין עונת החורף לעונת הקיץ, או לקראת פסח. כל הארונות בבית עמוסים וצריך לעבור על התכולה של כל אחד מהם, למיין ולבצע סידור פנימי חדש. פותחים את הארון של חדר השינה ועוברים על כל המדפים ועל כל הבגדים התלויים כדי לראות אילו פריטי ביגוד כבר לא לבשנו תקופה ארוכה, כי אנחנו לא אוהבים אותם, הם לא מתאימים לגזרה שלנו, הם כבר לא טרנדים אופנתיים או כל סיבה אחרת. מוצרי ביגוד שהם טובים מעבירים לשק שמרכזים בו בגדים לתרומה לעמותה של נזקקים. המשפחות הללו ישמחו מאד לקבל בגדים טובים עבור בני הבית.

לאחר מכן עושים סדר גם בארונות של חדרי האמבטיה. מרוקנים את כל המדפים ובוחנים אילו מכלים הם כבר כמעט ריקים ואם לא משתמשים בחומרים הללו, אפשר לזרוק אותם ובמיוחד אם הם ישנים. את התכשירים הקוסמטיים שמשתמשים בהם לעיתים תכופות כמו שמפו ריחני או שמן מרוקאי מרכזים בקדמת הארון כדי שיהיה נוח לשלוף אותם בנוחות בכל עת. לא אחת יש מוצרים כמו קסמי אוזניים או דיאודורנט שמונחים בשני מקומות שונים. סידור פנימי נועד לחבר ביניהם ולהניח אותם זה לצד זה. בתום הארגון הזה, פתאום יש מקום בארונות האמבטיה והרבה יותר נעים להשתמש במדפים השונים.

סידור פנימי

סידור פנימי של הארונות בחדרי ילדים

עם תחילת העונה החמה או לחלופין העונה הקרה, חייבים לבצע סידור פנימי מחודש של כל אחד מארונות הבגדים של הילדים. בשלב ראשון מוציאים את הפריטים השונים ורואים מה עדיין מתאים לכל ילד על פי המידה שלו ומה כבר קטן עליו. בדרך זו מצמצמים את התכולה ורואים בדיוק מהי כמות הבגדים שנותרה מכל אחד מסוגי הביגוד. האם כמות מכנסי הפוטר שנותרה היא מספיקה לחורף הקרב או שיש לרכוש מלאי נוסף, כך גם לגבי חולצות, סווצ'רים, ועוד.

העברת הביגוד לאחסון ולמשפחות אחרות

הפריטים שקטנים על הילד, מועברים לילד הקטן יותר. אם אין עדיין ילד קטן יותר אך מתכננים שיהיו ילדים נוספים בעתיד במשפחה זו, לוקחים את כל הבגדים מכניסים אותם לשקית וואקום ושמים בתוכה פתק עם סיווג הגיל, לדוגמה ביגוד לגיל שנתיים – חורף. בדרך זו יהיה קל מאד בעתיד לשלוף את השקית הנחוצה, לכבס את הבגדים ולהשתמש בהם שוב.

יש גם מקרים שלאחר סידור פנימי של ארונות בגדי הילדים, מעבירים חלק מהתכולה לשימושם של קרובי משפחה, או מעבירים כמה שקיות לעמותות שמעבירות את הביגוד למשפחות נזקקות.

קנייה של פריטים חדשים

בתום סידור הארונות, ברור לחלוטין אילו מוצרים צריך לרכוש. יש כאלו שייהנו להסתובב בקניון ואחרים שיעדיפו לשבת מול המחשב, להיכנס לאתרים שונים של בגדי הילדים ולהזמין את הפריטים הנחוצים עבור כל ילד במידות התואמות את גובהו לקראת העונה הבאה.

כתיבת תגובה