מזרן אורטופדי אשר מותאם לתנוחת השינה שלכם

כמו שכבר ידוע, שנת לילה טובה בעלת השפעה רבה על אורח חיים בריא. שינה, בעיקרה, היא ממש צורך חיוני ובסיסי לתפקודים הקוגניטיביים והגופניים התקינים של כולם. במידה ולא ישנים שנת לילה טובה, זה עלול להוביל לתחושה של חוסר סבלנות, עצבנות, כאבי ראש ועוד, ולו רק בגלל שהשינה היא צורך פיזיולוגי והיא תנאי הכרחי להישרדות. על מנת שתיהנו משנת לילה איכותית ומספקת, חשוב לנקוט בכל האמצעים הנדרשים לכך, החל מביצוע פעילות גופנית באופן סדיר במהלך היום ועד בחירת מזרון מתאים לשנת לילה עמוקה.

היתרונות של מזרון אורטופדי וכיצד הוא תורם לשיפור איכות השינה?

רבים נוטים שלא לייחס חשיבות רבה לבחירת המזרון עליו הם מבלים בשינה את מרבית שעות הלילה. אם ברצונכם לישון שנת לילה טובה, מומלץ לרכוש מזרן אורטופדי איכותי, חשוב לדעת שלמזרון הנכון ישנה חשיבות מדרגה ראשונה, מכיוון שביכולתו להשפיע באופן משמעותי על איכות השינה. בניגוד לסוגי מזרנים אחרים, מזרונים אורטופדיים מותאמים למבנה הגוף שלנו ולשמירה על בריאותו המרבית וזאת תוך הסתמכות על מודלים רפואיים מתקדמים.

מזרונים אורטופדיים מיוצרים מחומרי גלם מתקדמים ואיכותיים. מזרונים אורטופדיים כל כך איכותיים מכיוון שהם מעניקים תמיכה רחבה לכל חלקי הגוף. בנוסף, בעקבות טכנולוגיות מתקדמות המוטמעות במזרונים אורתופדיים, הם מתאימים עצמם לתנוחה בה אתם נמצאים כאשר הנכם שוכבים על המיטה.

בחירת דרגת הקושי במזרן אורטופדי

מזרונים אורטופדיים נהיים יותר ויותר מתקדמים. כיום ניתן לרכוש מזרון אורטופדי אשר מידת גמישותו משתנה על פי חום גופו של האדם השוכב עליו, מה שמקנה לו תנועתיות רבה. בעקבות חום הגוף, המזרון עובר תהליך מהיר של שינוי והתאמה בין נקודות התמיכה לתנוחת השינה. כך שנת הלילה הופכת למיטבית.

ישנם מספר קריטריונים לבחירת מזרון אורטופדי כמו משקל, גיל ובעיות בריאותיות אם ישנן. מומלץ להתייעץ עם איש המכירות לגבי המאפיינים הספציפיים של דגמי המזרונים שמעניינים אתכם, על מנת לוודא כי המזרון מתאים לתנוחה המועדפת עליכם בעת שאתם ישנים.

לישנים על הצד כדאי לבחור במזרן עם דרגת קושי בינונית שתאפשר תמיכה בשתי הנקודות בגוף בהן יורגש לחץ גבוה יותר יחסית – אזור הכתפיים ואזור האגן. תנוחת השינה שאגב הינה המומלצת ביותר לשינה היא על הגב. לאלה, כדאי לבחור מזרן בעל אזורי תמיכה עצמאיים, כך שהגב התחתון יוכל ליהנות מתמיכה טובה. אם אתם רגילים לישון על הבטן, כדאי לבחור במזרן קשיח ביותר, כדי למנוע ככל הניתן לחץ רב על עמוד השדרה.

תהיה תנוחת השינה אליה אתם מורגלים אשר תהיה, מומלץ וניתן לבדוק את המזרן בחנות לפני הרכישה, על ידי שכיבה עליו לכמה דקות בתנוחת השינה אליה אתם מורגלים. לדוגמא, אם אתם אוהבים לישון על הצד, עליכם לוודא כי בעת שכיבה על הצד, ממש כמו במהלך השינה, אתם חשים בתמיכה מלאה לכל חלקי הגוף.

כתיבת תגובה