חופשה באילת – טיסה של חצי שעה ואתם שם

מאז ומתמיד, הישראלים נמשכו לעיר אילת. העיר שהסמל בה הינו חופשה, ים, מלונות טובים ובריכה. מרבית הישראלים נוסעים לאילת כמעט על בסיס שנתי ומבלים שמה מידי שנה מספר ימים טובים מאחר והיא קרובה, זמינה ומפנקת במיוחד.

בעת האחרונה, הישראלים מחבבים את הקונספט של הכל כלול לאורך החופשה שלהם. בארץ, רוב המלונות המאפשרים חופשה באילת ממש לא מציעים את הקונספט הזה אך בהחלט מציעים חופשות שיש להן ארוחות בוקר מפנקות או לחילופין על בסיס חצי פנסיון המכיל גם ארוחת ערב.

בשנים האחרונות אילת גם מאוד מתפתחת מבחינת הפעילויות המוצעות בה. אם בעבר, כשהיינו נוסעים לאילת האטרקציה העיקרית הייתה המצפה התת ימי ושיט בסירה בעלת תחתית שקופה הרי שהיום המבחר הוא גדול יותר. ניתן לעשות ביקור בדולפינריום וליהנות מיום יחד עם הדולפינים. יש את עיר המלכים שזהו פארק שעשועים לילדים לכל דבר ועניין וממש לאחרונה נפתח שם קניון הקרח, שמה ניתן למצוא משטח החלקה על קרח גדול ומעניין ומסביבו מגוון רחב של חנויות. כמובן שלא אפשרי לדבר על אילת כעיר נופש מבלי לדבר על כך שבאילת הישראלים אוהבים לרכוש מבחר של פריטים בצורה זולה יותר, שהרי באילת ממש לא משלמים מע"מ וניתן למצוא את עיקר הדברים בהנחה של 17 אחוז לכל הפחות.

בנוסף לאפשרות של חופשה באילת, בארצנו הקטנטונת ישנן עוד כמה ערים המהוות אפשרויות כדאיות לחופשה. אחת מהאופציות הינה חופשה בטבריה . במקום זה גם אפשר למצוא אטרקציות מיוחדות הקשורות למים, להימצא ליד כלל האתרים בגליל ובגולן ומשם לנסוע לסייר, ישנה הטיילת המפורסמת שבה אפשר לטייל וכולי. בעונת החורף, חופשה בטבריה עשויה להיות נקודת מוצא מעולה לטיולים באזור החרמון המושלג.

חופשה נוספת, המומלצת קצת יותר למבוגרים, המעוניינים להתרחק מהרעש ומהלחץ העירוני הקיים בחופשות האחרות הינה חופשה בים המלח . שם אפשרי ליהנות בייחוד משקט ומרגוע, בלי ילדים קטנים שיכולים להתהלך בין הרגליים במלונות. המלונות בים המלח ידועים כמפנקים בהרבה יותר מבחינת סעודות וצוותי בידור שכן, לא קיים יותר מידי מה לבצע מחוץ לבית המלון ולכן ההשקעה כולה הינה בתוך המלון ובאווירה שהאורחים במלון חווים בה במהלך השהות .