מנעולן במעלה אדומים – שירות עד הבית, או סיוט?

המאמר הנוכחי יעסוק בבחירה של שירות מנעולן, ובאופן ספציפי יותר – שירות פריצת מנעולים.

הסיבה שהמאמר עוסק באופן ספיציפי וייחודי בעיר (לא כולם אגב יודעים שהיא כבר עיר המון שנים) מעלה אדומים, הינה פשוטה – יש מעט מאוד אנשים שנותנים את השירות בעיר, ולכן עולה הטענה שאין מספיק תחרות – והצרכנים נפגעים. השאלה היא – איך כדאי לבחור את נותן השירות שמצד אחד נוכל לסמוך עליו שיעשה עבודה טובה, מצד שני שהוא יגיע מהר, ומצד שלישי שהוא לא ייגבה מאיתנו יותר מדי כסף.

אחת השאלות שעולה מעת לעת היא – האם כדאי להתפשר, ופשוט להזמין מנעולן בירושלים היתרון הגדול של הזמנת בעל מקצוע מירושלים היא שיש הרבה יותר מבחר ומגוון של בעלי מקצוע – ומכאן יותר תחרות ומחירים יותר טובים על אותה עבודה. החיסרון העיקרי הוא שהעיר מרוחקת מאיזור ירושלים כ-15 דקות (עד המחסום!) כלומר אם אותו פורץ צריך להגיע מאיזור מרכז העיר ירושלים ולנסוע עד לאיזור מישור אדומים, זה כנראה ייקח בין 30 דקות לשעה – שזה לפעמים המון זמן.

לדעתנו, אין צורך להתפשר, ויש להזמין מנעולן במעלה אדומים וזאת מהסיבות הבאות: ישנה לפחות חברה אחת אשר מתמחה בתחום, ופועלת גם באיזור ירושלים וגם באיזור מעלה אדומים, באופן שמאפשר לה לתת שירותים בתוך כ-20 דקות גם באיזור מישור אדומים וכו'. כלומר – לא צריך להתפשר על האיכות. אנו מדברים כמובן על חברת מנעולי שמאי בע"מ אליה קישרנו בקישור כאן למעלה. סיבה נוספת שלא כדאי להתפשר היא שאם בעל המקצוע יגיע במיוחד מחוץ לעיר – הוא בדרך כלל יגבה על כך כסף (והאמת בצדק, שהרי מחירי הדלק כיום מטורפים, וקילומטר אחד של דלק עולה כ80 אגורות עד 1 ש"ח, כלומר – נסיעה של 15 קילומטרים לכל כיוון תקפיץ את מחיר העבודה בלפחות 30 ש"ח + מע"מ, שאותם אפשר לחסוך בקלות אם מזמינים מישהו מקומי).

שלא לדבר על כך שזר, שאינו מכיר את העיר עלול לטעות בדרך ולאחר, דבר שיגביר עוד יותר הן את זמן ההמתנה הארוך גם ככה, והן את המחיר (שכן הוא ישרוף רק עוד ועוד דלק). לסיכום, בבחירה בין שירות של מנעולן במעלה אדומים לכזה מירושלים הבחירה די ברורה – צריך לבחור מהראשונה, אך לא להתפשר על איכות ולפיכך מומלץ להזמין שירותים אך ורק מחברת מנעולי שמאי.