חשיבותו של מכשיר בייבי סנס

מצפים לתינוק בקרוב?

כשילד מתווסף זוהי התרגשות גדולה המגיעה עם אחריות לכל החיים. שלב זה מאופיין בדאגות רבות, הרהיטים נוחים? הפעוט רעב? הפעוט בריא? ובמספר קביעות גדולות שיהיה צורך להתעסק ולהתמודד איתן.

פסיקה מהותית מתייחסת לציוד התינוקות שבו תשתמשו למן ההתחלה שבה הילד מגיע לביתנו, יתר ע"כ מכיוון שמדובר בפעוט קטן, כול הריהוט מוכרח לעבור את התקנים המתאימים לילדים, בכל הנוגע לאיכות. אי לזה יש צורך לדון בהחלטה, לבחון את ההיצע ולבחור רק בדברים בטיחותיים ואיכותיים שהתינוק יהנה מהם.

בייבי סנס

לאו חשוב האם קונים לול, סלקל ומוצר חלופי למען הרך הנולד, כשדנים בהכרעה כל-כך מהותית, צריך לבדוק מספר גורמים מהותיים. יש מצב שהפריטים יהיו יפים וצבעוניים, אע"פ כן דאגו לא לקנות על פי העטיפה. משום שהעריסה הכי יפה בחנות עשויה להיתגלות כ בלתי נעימה ולאו מתאימה לגודלו. יש להיזהר ממצבים של בחירת פריט ספציפי לפי המראה המרשים.

תקני בטיחות!

העניין ה1 שחשוב לוודא בנוגע לכל פריט שמעוניינים לרכוש הינו מידת בטיחותו. המוצר יכול להיות יפה מאוד, ברם במידה ואינו עומד בדרישות הבטיחות המחמירים, המוצר לא רלוונטי. אף אם המוצר הוא עריסה, עגלה וכל דבר שבעולם, במקרה שהקטנטן יעשה בו שימוש עליו להיות מתאים לגילו ומידותיו.

יתרה מכך, מתקן שהינו מתאים לתינוקות, אמור להיות בטיחותי מכל הבחינות האפשריות, לדוגמא החומרים שמהם הוא מורכב. למעשה יש המון דברים שאיננו חושבים אודותיהם בתור סכנה, אך למעשה יכולים להתברר כלא בטיחותיים כלל. הזווית של הרהיט, לדוג', יתכן שתהיה חדה והרך עשוי להיפצע. מהסיבה הזאת בדיוק ללא תו התקן, לאו קונים הביתה.

לכל ההורים, ערכו קניות בחוכמה!

כשבאים בפעם הראשונה לחנויות תינוקות אנו בטוחים שכמעט הכל כדאי להביא הביתה, אבל בכנות, אינדקס קניות סטנדרטי אינו בנוי ממאות רהיטים ומוצרים. סביר להניח שחברים שהם כבר הורים יתנו ריהוט יד 2, ואף שלא, התינוק שלכם זקוק בתור התחלה למוצרים בסיסיים.

זה מיותר להתחרפן ולקנות את כל המוצרים בחנות. ערכו בבית מבעוד מועד רשימה, וכשתגיעו לחנות, עקבו אחר הרשימה. אל תתפתו מול כל מיני מבצעים ו/או מפריטים יפים שפשוט נראים בחנות יוקרתיים למדי. ערכו השוואת מחירים ולכו על פריטים מעולים ואיכותיים במחיר הכי משתלם. ככה תעמדו בתקציב שלכם ותקנו הציוד ללא הלוואות.

עומדים להיהפך להורים? מהותי לבחון את מה שש פה ע"מ לרכוש בחוכמה. אל תחשבו שתמיד מה שיקר יותר הוא גם הכי טוב, גם כשזה אביזר חשוב. שימו לב שהשמות לא מכתיבים את דרככם ושאתם קונים בהתאם לצרכים. לעוד אינפורמציה על ציוד לתינוקות כל האפשרויות ב-אינטרקום לתינוק. כולי תקווה שהשכלתם לכל התוהים. בטוחה שתצליחו צאו לדרך!

כתיבת תגובה