כמה עולה מושב בטיחות לרכב

פחד אימים נוראי שחשתי בו כשהמתנתי ללידה היה כיצד אצליח למגן בכל עת את העובר שבקרוב ייקרא בני, האם אצליח למשל לצאת עמו החוצה ולקחת אותו לנסיעה בלי להיות היסטרית?

אחרי מחשבות רבות וצבירת ידע רב ממרשתת החלטתי לפתע מה כדאי לעשות – כדאי לקנות מוצרים המיועדים לתינוקות באופן מושכל. כעת ודאי אצליח להיות מוכנה למעבר להורות כמו שפינטזתי.

כסאות בטיחות מומלצים

כיום, עולם האקססוריס של הפעוטות מלא באין ספור מוצרים יחודיים שמרביתם מנסים להיות הראשונים בתחומם. אע"פ שמרביתם הגדול מציגים אישור מיוחד אשר נועד לסמל טיבו, כולנו הורים אחראים, אומורים וצריכים להכיר היטב את פעולת טוב בהרבה מאנפורמציה הניתנת בחוברת ההוראות.

דוגמה לא רעה היא הפעם בה צרכנו בפעם הראשונה אביזר שנאמרו עליו אינספור המלצות מצרכנים מאושרים. אך, למורת רוחנו, אנו רואים שכמו למשל שלאו דווקא יש לכל אחד אותה השקפה לגבי נעלים, כך גם כמובן שלא כלל הפעוטות מפיקים שמחה ונוחות מהדבר שכו האדירו באוזנינו. ולכן אני חייבת לומר, הורים דנדשים, לחשוב היטב בבית ולא בחנות.

רכישת דברים לדרדקים

כלל מהותי שמוטב לזכור הינו הכלל לפיו מומלץ לעשות הפרדה ברורה בין אביזרים שצריך לרכוש, בהתחלה של הריונכן יחסית למוצרים שצריך שהיו מתאימים לממדיו של הפעוט, ולכן עדיף להמתין עם ההחלטה לקנות אותם.

בין האביזרים שאותם אפשר לקנות עוד לפני הלידה אפשר לציין: אביזרי משחק, מיטת תינוק, כיסא נשיאה ואביזרים אחרים. אולם מבין האביזרים עמם רצוי לחכות ניתן למנות בייחוד – כסאות בטיחות.

מאיזו סיבה מומלץ מאוד שתשעו את הדחף לקנות את המוצרים האלה?

הקטליזטור הראשי שכתוצאה ממנו אני ממליצה להשעות הנו נקודת המידות המשתנות של ההדרדק, פעמים לא מעטות, אנו לומדים כי אף על פי שאומרים על מוצר כלשהו שנועד לילדים עד שנתיים, אך למרות זאת במציאות הוא אינו במידה שרצינו. ככה לדוג' – לפעמים נחשוב לרכוש שמלה לפי מידה מוכרת, אבל אז נקלוט ונפנים שהיא לאו דווקא תואמת.

מעוניינים לקבל מידע מורחב? לחצו ותקבלו ב-מושב בטיחות לרכב ודעו שמצויים חומרים שימושיים שיסייעו לאנשים כמו הורים טריים, לחוש ולהרגיש נינוחים.

כתיבת תגובה