מזגני תדיראן – גאווה ישראלית

בקיץ הישראלי מרוב שחם בחוץ אפשר לבשל ביצה באוויר הפתוח.

פיתוחים טכנולוגיים שונים הביאו להגברה משמעותית ביעילותם של מזגנים, וביחד עם ההוזלה המשמעותית במחירם, מערכות מיזוג אוויר הפכו למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל חדר.

מעוניינים לרכוש מזגן? נתקעתם עם מזגן שהאבות הביאו איתם על ספינת המעפילים? ואולי אין לכם מזגן כלל והייתם מעוניינים להתפנק עם מערכת מיזוג אויר חדשה ומתוחכמת? כל אדם שאי פעם רכש מזגן יאמר לכם שמחסני החשמל מלאים בעשרות אם לא מאות סוגי מזגנים, מתוצרות שונות, בטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעלי מספר כוחות סוס כזה או אחר. כיצד לעשות סדר בבלגן הזה?

ברוב המקרים המזגנים הקיימים בשוק כיום הם מסוג מזגן מרכזי או מזגן עילי. כשרוכשים מערכת מיזוג אוויר ניתן להחליט על מזגן מרכזי בודד שתפקידו למזג את כל חלל הדירה או על מזגן נפרד שימוקם בכל חדר. ברוב המקרים אנו ממליצים על מזגן מפוצל עילי מפני שמזגנים אלה מפעילים רק את המזגן בחדר שבו נמצאים וכך משיגים חסכון משמעותי בחשמל.

העניין הבא שמומלץ לבדוק הוא מה התפוקה שהמזגן נותן, זו נמדדת במידות של BTU ולא במידות של כוח סוס כמו שרבים חושבים. מידת BTU של מזגן מתייחס להספקו, ו כמה שערך ה-BTU גבוה יותר, כך המזגן פועל בעוצמה רבה יותר. לפני הרכישה מדדו את החדרים בביתכם והתאימו את המכשיר לפי: 800-1000 BTU לכל עשרה מטרים מרובעים. משתלם להתייחס גם ליעילות צריכת החשמל של המזגן שאתם קונים, שמסומנת ב-A-G, כאשר A היא הדרגה החסכונית ביותר בחשמל.

אם כסף זו לא בעיה, אולי משתלם לכם להשקיע את כספכם במזגן בטכנולוגיית אינוורטר החדישה. מזגנים מטכנולוגיית 'אינוורטר' פועלים ברמות שונות של תפוקה בהתאם לתנאים השוררים בחדר בזמן נתון וגורמים לפעולה יעילה ויציבה השומרת על טמפרטורה יציבה. דבר זה לא רק תורם לחסכון משמעותי בחשמל, טמפרטורה קבועה בחלל אף תורמת לבריאות טובה.

אז אם אתם מעוניינים בנושא מיזוג האוויר שובו אל הבלוג ותזכו להזדמנות לקרוא את המאמרים הבאים בנושאים:

אלקו מזגנים מחירים – מזגן תדיראן מחיריםמזגן אלקטרה מחיריםמזגן טורנדו מחיריםמזגני תדיראן.

יום טוב

כתיבת תגובה