צילומי הריון – את זוהרת!

חתונה היא אירוע שלא קורה כל יום. רוצים לזכור אותו לנצח? שווה לכם להשקיע בצילום איכותי. כאשר מתכננים חתונה, צילום אירועים מטעם סטודיו מקצועי הוא אחד השירותים שעליהם אסור לקמץ. לאחר חודשים רבים של תכנונים והתרוצצויות, סוף סוף הגיע יום החתונה. כלת השמחה מבלה בשעות שעד הערב ביחד עם אמא ועם השושבינות, בריצה מהמספרה למאפרת. והחתן מבלה את השעות האחרונות עד החתונה בהתגברות על החמרמורת ממסיבת הרווקים ובעישון בשרשרת.

כשמגיע הערב, כולם צוחקים, מתחבקים ובעיקר שותים המון יין. אחרי שבוע או שבועיים קשה לזכור מה היה בכלל בחתונה. אין דבר שמשמר את הזיכרונות מהערב החשוב הזה בצורה טובה יותר מסרט אישי שאליו מצורף אלבום תמונות מקסים.

צילום אירועים לא כולל רק סרט וידאו וערימת תמונות חסרות פוקוס שהסידור שלהן באלבום מוטל עליכם; צילום אירועים שמציע סטודיו מקצועי ברוב המקרים כולל לא צלם אחד כי אם צוות צילום מלא שתפקידו לתעד את הארוע, שירות עריכת וידאו ממוחשב ועיצוב אלבום חתונה, כך שזמן קצר אחרי הארוע תוכלו לקבל סרט באיכות DVD ואלבום תמונות מקסים שבהם תוכלו להסתכל כל פעם שתרצו להזכר מחדש ביום החשוב ביותר בחייכם.

כשנפגשים עם הצלם בפעם הראשונה, הקפידו לבקש שיראה לכם דוגמות וידאו וסטילס מחתונות אחרות שאותן צילם ושימו לב אם אתם אוהבים את סגנון העריכה והצילום. כמו כן, מאד חשוב לוודא ולשאול אם מתלווה אל הזוג צלם סטילס במהלך יום החתונה כדי לתעד את החתן והכלה ברגעים היפים שלפני החופה. בנוסף, בקשו שתינתן לכם האפשרות לבחור איזה תצלומים ייכנסו לאלבום החתונה, משום שרק אתם יכולים להפוך את האלבום לאישי באמת. לבסוף, בקשו לקבל העתקים ממוחשבים של הצילומים וכן, מספר עותקים מסרט החתונה, ליתר ביטחון. ואחרי הכל, הכי חשוב, תהנו בערב המיוחד שלכם!

מעוניינים למצוא צלמי אירועים? חזרו אל הבלוג שלנו ובדקו במאמרים הבאים:

צלמי חתונהצלמים מומלצים – אולפני צילום – צילומי הריון. צילום נעים!

כתיבת תגובה