מחפשים שירותי הרחקת יונים?


זבובים הם מטרד נפוץ בחלק גדול מהדירות באזורנו, ובשיא הכנות אין הבדל אם אתם חיים באחוזה מהממת בלהבים או רק בדירה מוזנחת בשכונת התקווה. קיימים די הרבה סוגים של פרוקי רגלים ומזיקים המתגוררים בדירות שלנו, כמו: העכברים המצוים, מקקים ואף גם עורבים.

השאלה המרכזית היא כמובן איך מרחיקים אותם? המענה לסוגיה זו הוא לא פשוט. הנושא תלוי בסוג המטרד ועומק המטרד. אבל הדבר שמהותי שנדע זה פשוט, כדאי עוד בהתחלה למנוע את בעיה הזאתי.

מדביר

בריסוס, בדומה לנקודות ודברים רבים בעולמנו, ישנם די הרבה טיפים והצעות. אך בראש ובראשונה, הכרחי שתפנימו שלצערינו מרבית ההמלצות לא יספקו מענה בכל דירה ונוסף על זה, אני ממליץ לבחור בהמלצה בהתאם לזן החיה שאתם מעוניינים להרחיק אחת ולתמיד.

ניצחון על המזיקים

פיתרונות שימושיים – בטח שמעתם על הרבה הצעות השיכים לנושא זה, לדוגמת סוגי תבלינים בייתים נמצאו כמועילים: כורכום וכמון עוזרים ע"מ לסלק זני נמלים אחדים שמטיילות להן כדרך קבע בארונות האמבטיה.

הדברה ללא מדביר – תחום זה מציע כמות מכובדת של מוצרים שונים שיעזרו לכם: תוצרים שמשמשים לריסוס והדברה ואף טובים ללהדברת הגינה. כדאי והכרחי לדעת שבמרבית הפעמים מוצרים כאלו הם פתרון זמני בלבד, והחרקים נוטים לחזור אחרי תקופה קצרה.

אנשי מקצוע – פתרון זה הוא לדעת הרוב הטוב ביותר עבורכם. הוא כנראה יכול לעלות לכם יותר אבל חשוב מכך הוא מסוגל, ברוב המקרים, לספק תשובה לתופעה אחת ולתמיד. יש המון חברות ונותני שירותים במקצוע זה אבל מרביתם לא מנוסים מספיק.

בחירת מדביר מקצועי:

שמעוניינים להזמין במהירות מדביר מומלץ שתשאלו ותבררו כמה דברים:

עלות ההדברה – תחום ההדברה מפוצץ במדבירים, היתרון הגדול הוא שגדל הסיכוי שתשיגו תעריף טוב.

רישיון עסק – חשוב מאוד לשאול ולבדוק שבאמת קיים למדביר שבחרתם רישיון עיסוק של סמכות ממשלתית ובנוסף, שהוא מרסס רק עם מותגים מאושרים ע"פ חוק אבל חשוב מכך אפקטיביים ויעילים.

תעודת אחריות – מרביתם של נותני השירות (המקצועיים שבינהם) נותנים תעודת אחריות לכמה חודשים לפחות על השירות שנתנו, אני ממליץ לבחור בזה שמוכן לתת אחריות.

הכנת הבית

ברור שיש המון סידורים והכנות שכדאי מאוד לעשות מראש, לפני הגעת המדביר. וזאת בשביל לקצר אתמשך ההדברה ובנוסף, כדי לדאוג שתחזיק מעמד.

במקרה שההדברה מתרחשת בבית מומלץ לטפל מראש בחדרי הבית כך – הכנסת והצנעת חטיפים ואוכל בארונות, לאסוף בגדים ולנקות את המקום קודם לתחילת התהליך.

במידה והתהליך מתרחש בגינה חשוב לקבץ כלי גינה ועבודה היה והם פזורים, ואף חשוב יותר לדאוג מראש שאיש המקצוע משתמש באביזרים ומוצרים בעלי רעילות נמוכה.

כמובן גם אם חי יחד איתכם כלב קטן תצטרכו לדאוג לבייבי – סיטר (לו), למספר שעות תלוי בהדברה.

כמובן יש הברקות ורעיונות שלא כתבתי, בהקשר הזה, והיה ואתם תרים אחר טיפים אחרים הרחקת יונים.

שמירה על הטבע

אספקט נוסף קטן שחשוב לי לציין הוא לא אחר מהאחריות הסביבתית. ללא ספק מרביתנו רוצים ומשתוקקים להרחיק, כמה שיותר מהר, את המכרסמים מעוררי החלחלה משטיילים בחדרים שלנו, אך עם זאת כדאי מאוד שנזכור שבמאבק להיפטר ממזיק מוגדר יש סיכוי גבוה לייצור פגיעה בבע"ח חשובים ואף באנשים, לכן הכרחי לרכוש חומרי ריסוס בצורה אחראית.

כתיבת תגובה