מטבח מעוצב מחירים וטיפים

שיפוץ מטבחים הוא אחד הקשים אך עם זאת גם המשתלמים, מבחינת מראה ומבחינת השימושיות.

אחד הדברים המהנים ביותר בחיים הוא שיפוץ של הבית. שיפוץ מעניק הזדמנות נדירה לשנות חלקים שעבר זמנם וכאלה שאינם תקינים ובעת ובעונה אחת לתת רענון לחזות הדירה או הבית בקצת סגנון עדכני. אבל שיפוצים הם עניין לא פשוט וכל אחד יאמר לכם ששיפוץ מטבחים זה השיפוץ הכי קשה.

כאשר משפצים מטבח, השינוי מאד משמעותי מפני שלרוב זהו שיפוץ יקר וכוללני שכולל החלפת משטחי עבודה, ארונות מטבח, מכשירי חשמל וגופי תאורה רבים. חוסר הנוחות בבית והשינוי הגדול במהלך השיפוצים מובילים אנשים רבים להירתע ואף לוותר על שיפוץ המטבח. אולם הניסיון מראה לנו שהזמן, הלחצים הנפשיים והכסף המושקעים בעבודה מסוג זה מאד משתלמים בסופו של דבר ברמת המראה הכולל, נוחות החדר ואפילו בהעלאת ערך הדירה.

האפשרויות המוצעות בשוק מתחלקות לשתיים עיקריות – רכישה של מטבח מרשתות גדולות או הזמנה פרטית מנגר. מטבחים מתוצרת רשתות גדולות בדרך כלל נוטים להיות יותר זולים ממטבחים בעיצוב פרטי, אך בשל אופי ייצורם התעשייתי אין הם מותאמים למבנה הבית וברוב המקרים הם מורכבים מחומרים איכותיים פחות. מטבח בהזמנה אישית מנגר יכול להבטיח רמה גבוהה של איכות, בזמן תהליך התכנון המבחר בין העיצובים והחומרים כמעט בלתי מוגבל, אולם מדובר ב מחיר גבוה בהרבה.

במהלך השנים האחרונות קיימת גם האפשרות להחליף רק את החלק החיצוני של הארונות ועל ידי כך לשפר את מראה המטבח תוך כדי חסכון ניכר בעלויות השיפוץ. אבל חשוב לזכור שזהו שיפוץ ויזואלי בלבד אשר אינו מסוגל לפתור בעיות כגון רקבון בתוך החלקים הפנימיים של הארון או מערכת מים פגומה. הדבר החשוב ביותר הוא בשום אופן לא לוותר על איכות החומרים ולמצוא את האיזון בין אסתטיקת המטבח למידת השימושיות שלו.

ואם מתחשק לכם לקרוא עוד על נושא פנל מטבחים, חזרו אלינו בעוד כמה ימים ובדקו את המאמרים בנושאים הבאים:

ארונות מטבח מחיריםמטבח מעוצב מחיריםמטבח כפרי מחירים.

כתיבת תגובה