פוליש ונקיון – בית ומשרד


רצפה מבריקה, חלונות נקיים, משטחי עבודה בוהקים – איזה יופי!

אין כמעט אדם שלא מעדיף לגור ולעבוד בסביבה נקייה ומצוחצחת. הסיבה לכך פשוטה מאוד, ניקיון מקושר אצלנו לתחושות נעימות, פחות לכלוך משמעותו פחות בעיות בריאותיות, ובקצרה, כאשר הסביבה נקיה האוויר טוב יותר וכך גם התחושה הכללית.

רק שלא כולם פנויים לדאוג לנושא הנקיונות באופן עצמאי אז אנו מעדיפים לשכור מנקים שיעשו את העבודה עבור תשלום. אך כולנו מכירים סיפורים הנוגעים ללקוחות תמימים אשר לקחו לעבודה חברת פוליש וזכו לעבודה חובבנית, בעלי מקצוע שאמרו שיגיעו ופשוט לא באו, שירותי פוליש אשר גרמו נזקים אדירים בשימוש בחומרים לא מתאימים, ואף מקרים בהם הדבר היחיד שעבר ניקיון הייתה הכספת…

בעלי עסק או בית ולא פנויים להתעסק עם שפשופים וניקיונות? רוצים להבריק את הרצפות או לנקות את הדירה לאחר שיפוץ? מחפשים שירות של פוליש ונקיון? כיצד בוחרים את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בקטגוריית נקיות משרדים?

– כדאי מאד להזמין את שירותי הנקיון כמה שיותר מוקדם, במיוחד שמתכננים לעבור דירה במהלך חודשי הקיץ ובתקופות פסח וראש-השנה.

– אל תסתפקו בשום הצעת מחיר לניקוי הבית הניתנת בטלפון. הקפידו ודרשו מאיש המקצוע שיבוא לראות, וגם את הצעת המחיר בכתב.

– לא להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר אטרקטיביות מדיי. ניקיון יסודי לדירת שלושה חדרים תחת 1200-1300 ש"ח צריך לעורר אצלכם תהיות.

– חשוב להקפיד ולוודא שהצעת המחיר שקיבלתם לניקיון כוללת שמוש במכונת הברקה, כדי שרק לא תשארו תקועים עם 'בעל מקצוע" שמשתמש רק בסמרטוט ודלי.

רוצים למצוא פוליש קריסטלי? שווה לכם לקרוא גם בקטגוריית פוליש לרצפה או ניקוי ריפודים. שיהיה לכם יום מבריק!

כתיבת תגובה