מציאת עבודה בזמן מיתון

מה אפשר לעשות כדי להיות תחרותי כאשר אתה מחפש עבודה חדשה? כתיבה קורות חיים בצורה מהירה ובאמצע הלילה ושליחת קורות חיים לעבודות אקראיות לא הולך להביא לך את העבודה שאתה מחפש. אילו כישורים יש לך אשר יעזרו לך לגבור מעל ומעבר המועמדים האחרים זה העניין העיקרי. עלייך להכין תיק של הישגים עם כל מה שהשגת בחיים האקדמיים או המקצועיים שלך. בעקבות המצב הכלכלי הקשה אתה צריך לדעת בדיוק מה להציג למעסיקים העתידיים שלך. אתה צריך למכור את עצמך! ולמכור את ההצלחה שלך.

להלן כמה רעיונות נוספים והצעות למצוא לעצמך עבודה חדשה:

ללמוד כישורים חדשים: זה לעולם לא מאוחר מדי כדי לנסות ללמוד שפה זרה, או תוכנה חדשה במחשב. (הדוגמא הטובה ביותר היה ארכיאולוג בכיר של 10 שנים שהגיע אלי ורצה לשנות כיוון בחיים. הארכיאולוג נסע לספרד לחצי שנה כדי ללמוד ספרדית ועכשיו מתרגם אנגלית לספרדית בתפקיד זוטר).

מחקר: לגלות איפה הביקוש. בזמן המיתון ישנן תעשיות רבות שקשה להתקבל אליהן אך בעקבות זאת נפתחות תעשיות חדשות ואפשרויות חדשות.

תמכור את עצמך: קח את הזמן לכתוב את קורות החיים שלך, התאם את קורות החיים שלך באופן ספציפי לכל עבודה שאתה רוצה להגיש מועמדות אליה. אל תשלח את אותם קורות חיים לכל הצעת עבודה שאתה רואה בעיתון או באינטרנט. זכור אם אתה שולח את קורות החיים באופן גנרי אתה תקבל גם תשובות גנריות.

השתמש ברשת החברתית שלך. אל תתבייש להיות מחפש עבודה, תגיד לחברים ובני משפחה. לעולם אינך יודע מי עשוי לגייס עובדים חדשים עם כישורים ויכולות כמו שלך.

השתמש באתרי דרושים חינם ברשת כדי לפרסם את עצמך ואת היכולות שלך. תוכל לקדם את עצמך באמצעות אתרים כמו Facebook, Twitter ועוד.

השתמש בחברת השמה המתמחה בתחום הספציפי שלך. נסה להכיר את יועצת הגיוס, ובצע איתה פגישה שבועית כדי לקבל עדכון. ככל שאתה נראה לעין, ככה הם יזכרו אותך יותר.

אלו רק מספר טיפים שאולי יעזרו לך למצוא את העבודה החדשה שלך, שיהיה לך הרבה בהצלחה במציאת העבודה החדשה שלך, וזכור זה לא קל למצוא עבודה בשנה הכלכלית שעוברת על כלל המשק.

אודות כותב המאמר:
המאמר נרשם על ידי המומחים של Clicky Jobs, רשת אתרי דרושים בארץ ובחו"ל. אתרי הדרושים בארץ כוללים את: עבודה מועדפת, דרושים, דרושים בהייטק.

כתיבת תגובה