נעלי נוחות | נעליים אורטופדיות

כדי לבחור את נעלי הנוחות הטובות ביותר לאישה ישנו צורך ראשוני לבדוק איזה סוג של בעיה ברגל או בהליכה אנו מנסים לפתור, ולאחר מכן לקנות נעליים שתוכננו במיוחד לשם. ייתכן כי נזדקק לנעליים אורטופדיות, או שפשוט לרכוש מדרס מותאם אישית שיכול להכנס לתוך זוגות שונים של נעליים ולעזור בקלות לפתור בעיות ברגליים. כדי לבחור את הדרך הפיתרון הטוב ביותר ניתן לעשות מחקר קטן באינטרנט או אפילו לקבל המלצה רפואית מאורטופד.

נעליים אורטופדיות נמכרות באינטרנט לעתים קרובות אך על מנת להתאים את הנעל לכף הרגל עדיף להגיע לחנות ולמדוד. בתי מרקחת מחזיקים גם הם נעליים אורטופדיות אך לא לעתים קרובות. נעלי נוחות זמינות בשלל סגנונות וצבעים והן כבר לא הנעליים ה'זקנות' שהתרגלו לראותם בעבר. כיום ישנם גם נעלי ספורט, נעלי הליכה, סנדלים, נעלי ערב ומגפים שבנויים עם מדרס נשלף הנועד להתחלף עם מדרס מותאם אישית.

מכון אורטופדי יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר לקניית נעלי נוחות. האורטופד הינו בעל ידע ותוכלו להעזר בו למציאת נעלי הנוחות המתאימים לכם בדיוק. לעתים אנשים יצטרכו להזמין נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית, שהינה פחות אופנתית אבל פותרת את מרבית מבעיות הרגליים הקשות ביותר.

חברת דר' פלקס שעוסקת בתחום נעלי הנוחות והאורטופדיה מזה עשרות שנים, חרטה על דגלה את סמל הבריאות. דר' פלקס מטפלת במרבית מבעיות הרגליים הקשות ביותר מחד גיסא, ודואגת לשמור על קו אופנתי וצעיר מאידך. אם יש לכם, כאבים קטנים, או בעיות גדולות בכף הרגל ואיזור פלג גוף תחתון אנו ממליצים למדוד את נעלי פלקס וכבר תרגישו בהבדל.

דר' פלקס, מעוצב לנוחות. לפרטים נוספים – dr-flex.com

כתיבת תגובה