צריך השתלת שיניים, איך לבחור מרפאת שיניים?

צריך השתלת שיניים, איך לבחור מרפאת שיניים?

מחפשים מרפאת שיניים לביצוע השתלה? לא בטוחים איך בוחרים מרפאת שיניים לביצוע השתלת שיניים? מעבר לשיקולי מחיר (היזהרו מהצעות נמוכות באופן מחשיד) חשוב מאוד להתייחס לבחירת מרפאת שיניים ברצינות רבה. השתלת שיניים היא הליך עדין ולעיתים ארוך ולכן חשוב לבחור מרפאת שיניים בה רואים אמינים ומנוסים, צוות אדיב ומקצועי וכמובן – אחריות ויחס אישי.

ניסיון ומקצועיות

שני פרמטרים עליהם לא ניתן להתפשר בשום פנים ואופן. עליכם לוודא כי רופא השיניים שלכם מוסמך לביצוע ההליך שאתם עומדים לעבור, כי הוא בעל ניסיון בתחום וכמובן כי המרפאה מחזיקה בכל האישורים הדרושים לעבודתה. כל מרפאת שיניים מקצועית תשמח לענות על כל שאלה שיש לכם אודות הרופאים והמרפאה.

סבלנות ויחס אישי

על רופא השיניים שלכם והצוות להפגין סבלנות, להסביר את הפרוצדורות שאתם עומדים לעבור בפירוט ולהעניק לכם יחס אישי ונעים. חשוב מאוד לבחור מרפאת שיניים בה אתם מרגישים בטוחים לבצע את ההליך, בה רופאים מסבירי פנים ונעימים. מעבר לכך, על הרופא שלכם להסביר לכם לא רק את הפרוצדורה המומלצת על ידו אלא גם אלטרנטיבות אפשרויות ואת הסיבות לבחירה בהליך כזה או אחר.

אחריות וטיפולי המשך

מרפאת שיניים מקצועית תמיד תעניק לכם אחריות מלאה על ביצוע כל הליך במרפאה. מעבר לכך, הרופא יהיה זמין עבורכם למענה על שאלות, במידה והנכם זקוקים להנחיות לאחר ההליך וכדומה. מרפאה אחראית תדאג להסביר לכם על המשך טיפול ואפילו לתזכר אתכם לפני תור מתקרב.

מיקום המרפאה

פרמטר אחרון חביב שלא רבים חושבים עליו הוא מיקום המרפאה. רצוי לבחור מרפאה שאינה רחוקה מידי מביתכם מכמה סיבות (אם אתם גרים בשרון למשל רופא שיניים בכפר סבא זה מצוין). ראשית, עליכם להגיע לביקורים טרם ההשתלה, לרוב מספר פעמים על מנת לערוך את ההשתלה והשיקום על גבי השתלים וכמובן לביקורי מעקב וטיפול בשיניים החדשות לכל אורך חיי השתל (כ-15 שנה לפחות). בנוסף, לאחר ביצוע טיפולי שיניים ייתכן ותחושו אי נוחות או אפילו סחרחורת קלה, מובן שלא תרצו לבלות זמן רב בדרכים (חלילה לא לנהוג בעצמכם, יש להגיע עם מלווה) עד שתגיעו הביתה.

כתיבת תגובה