ספיד דייט – להכיר בכייף

בקצב הסביבה המהיר של הזמן שלנו, כשהקריירה דורשת עבודה וזמן והבית בהחלט לא ינקה את כל עצמו, לפעמים קרובות לצערונו לא נותר לנו את הזמן לעניין החשוב בגדול – לגלות אהבה. בגלל כשהחיים רצים ב-100 קמ"ש, עולם הדייטים זורם על מי מנוחות. עוד פגישה סתמית, עוד ערב חסר תועלת, עוד שעתיים ללא כל עתיד בבית הקפה השכונתי.תתפלאו, אבל אפשר גם שונה- ספיד דייט, נעים לדעת.

מדוע דווקא ספיד דייט?
הסטטיסטיקה מראה שבממוצע על כל 5 גברים/נשים, אדם אחד יראה חן בעיניי הצד הנוסף. העניין הנו שלרוב, להשלים חמישה דייטים לוקח שבועות ואפילו חודשים. אוקי, אז מה תגידו במקרה ש נאמר לכם שתוכלו להשלים 5, ואף 15, בערב אחד בלבד? תחת המחקרים שהוכיחו שבתוך שניות עד דקות בודדות יכול אדם אם הפרטנר או השותפה של הבחור או של הגברת לדייט מוצא או מוצאת יופי בעיניו/ה או ממש לא, נולד נושא הדייטים המהירים, הנודע בכינוי "ספיד דייט".

מה זה בדיוק ספיד דייט?
אז ברוכים הבאים לשיטת ספיד דייט – הדרך הבטוחה המהירה והפרודוקטיבית לבדוק אהבה. העניין פשוט – כמות שווה של בנים ובנות מתכנס בבית קפה או לחילופין פאב. הנשים באזור אחד, הבנים בצד האחר. ואז "המפגש" מתחיל. כל בן פונה לכל בת לזמן 7 דקות בדיוק. מקשקשים, מכירים, צוחקים ומרוצים. ואז מקבלים החלטה. מעונין או לחילופין לא מעונין? הכדור בידיים רק שלך.

בצורה זו בקרב 14 ל-עשרים פעמים. בן אחר בן, גברת אחר בת. ישנו סיכוי שלא תגלו לפחות כמה שימצאו חן לפי דעתכם? אני מנחש שלא. עובדה – ממש קרוב ל-60 בני זוג גילו אחר אהבתם תוך כדי ספיד דייט, וסיימו עם טבעת על היד בחתונה מפוארת. תוסיפו לתופעה זוגות שונים שחיים יחד או שיוצאים באופן קבוע, ותבינו לבד – ספיד דייט זהו סיפור אהבה של ממש.

בנוסף לסיכויי מציאת האהבה העצומים, ספיד דייט נהנה מתועלות שונים נוספים. בתחילה, אי הנעימות ממצב הדייט נמוכה בהרבה כשעשרות אנשים נמצאים מסביבך, לעומת פגישה אחד על אדם אחד. בנוסף, כולם ממש לא "שורפים" זמן יקר לשווא. בעיקרון כולנו ניתן לבן/בת הזוג את אותו הכבוד המתאים ונקדיש להם ערב שלם גם אם לא יראה יופי לדעתנו מההתחלה.

האנשים הנרשמים לשיטת ספיד דייט עוברים דרך פילטר ראשוני שחוסך לכם את אותו הצורך שבו. אנחנו מדברים על באנשים רציניים שמחפשים אהבה, ולא דבר בעל משמעות שונה.
אז אפשרו סיכוי אמיתי לאהבה. רשמו את עצמכם עוד היום. ספיד דייט – למציאת זוגיות במהירות הבזק .