עורך דין פלילי – שלא נזדקק

רבים ומגוונים אלו האנשים ש נקלעים למצבים מורכבים ואישומים פליליים, לפעמים לא מעטות אף על לא עוול בכפם. הבר סמכא היחידה אשר מסוגלת להוציא כמעט כל מואשם פלילי מהבאלגן הוא למעשה עורך דין פלילי אשר שולט בנבכי החוקים והבירוקרטיה ויודע בדיוק איזו פרצה לחפש בשביל להשיג לענישה הקטנה ביותר או לחילופין, להוציא כל אדם ש מואשם בפלילים – חף מפשע. על כן, כדאי להעדיף בהגיון עו"ד פלילי שהרי זו יכולה להיות הבחירה הנכונה הכדאית מכולן של חייכם או לחילופין הגרועה מכולם, אם וכאשר וממש לא תבחרו כמו שצריך.

לא כל עו"ד הוא עורך דין פלילי

מרבית המשפטים הנאמרים בסגנון של "ישנו חבר אשר הוא עורך דין" או "הייתי מכיר מכר של חבר…" – כמעט כל אלה חייבים להימחק מהראש של כל אדם שחרב כתב האישום הפלילי תלויה מעל הראש שלו. עורך דין פלילי זה איש מקצוע בעל מקצוע מעולה בתחום שלו ויש לבחור בו ע"פ מספר מאפיינים חשובים, כש אותם אי אפשר לספור על ידי "חבר מביא חבר" או לחילופין שמועות בלבד. ההתמחות של עורך דין בפלילים היא עניין של מקצועיות, ניסיון, בקיאות בחומר והצלחות בעבר.

מתן יחס וליווי פרטי

רצוי להכיר באמת – כמעט כל עורך דין פלילי שתבחרו עובד בכמה תיקי נאשמים פליליים באותו הזמן, החל מעורכי הדין הצעירים והלא כל כך פופולרים וכלה בעורכי הדין הפליליים שיש להם השמות שכולנו מכירים. בשונה מזה, מצויים עו"ד בו יכולים לגרום לך לדעת כאילו התיק שלכם זה התיק הבודד שבו הם עובדים – הם ברוב המקרים יענו לנו בשעות מאוחרות וזמינים לפגישה אתכם בכל עת ביום. עלינו לחפש עו"ד פלילי ש איתו יש לכם את אותה הכימיה המעולה יותר מכל ושהוא מעביר את המסר ש הטיפול של העסק שלכם זהו העניין החשוב יותר מכולם מבחינתו.

מקרי הצלחות מהעבר בתיקים זהים

במידה ואתם נאשמים בהונאה לדוגמה, לא לבחור עורך דין פלילי ש אף פעם לא התמודד יחד עם אישום מעין זה. עדיף ולהעדיף עורך דין לענייני פלילים ש לו רפרטואר מוכח של התנסות במספר רב של סוגי התיקים אך באופן מיוחד בהאשמות פליליים הזהים למקרה של העבודה שלכם. התעקשו לקבל הוכחות בשטח ודרשו כמה שיותר הסברים בנוגע ל מבנה התיק ואפשרויות סיכויי ההצלחה שלכם לפי לנסיבות דומים אשר בהם אותו עו"ד טיפל.