פוליש קריסטלי לאבן


איך מוצאים עוזרת בית מצוינת או שירות ניקוי לבית לאחר שיפוצים?

כל אחד מעדיף לעבוד ולגור במרחב נקי ומסודר. וברור מדוע זה כך, כבר מגיל קטן אנו מורגלים לייחס תחושה נעימה לניקיון, כאשר יש פחות לכלוך יש פחות בעיות בריאות, ובכלל, כאשר המרחב נקי האוויר יותר טוב וכך האווירה כולה.

אולם לא תמיד פשוט למצוא את הזמן לדאוג לנקיונות באופן עצמאי אז אנו בוחרים להזמין נותני שירות מקצועיים שיטפלו בעניין. אולם מסתובבים סיפורים רבים על אנשים שלקחו לעבודה מנקה בתים וקיבלו שירות גרוע, בעלי מקצוע שאמרו שיגיעו ופשוט לא באו, שירותי הברקה אשר גרמו נזקים אדירים בשימוש בחומר הלא מתאים, ואף מקרים שבהם הדבר היחיד שעבר ניקוי הייתה תכולת הדירה…

בעלי עסק או בית ואינכם פנויים להתעסק עם חומרי ניקוי למיניהם? רוצים שירותי הברקה או לנקות את הבית אחרי שיפוץ? זקוקים לשירות של פוליש קריסטלי? כיצד ניתן לבחור את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום נקיון בתים ועסקים?

– מומלץ מאוד לוודא שהזמנתם את חברת הנקיון כמה שיותר מוקדם, בייחוד אם מתכננים לעבור בקיץ ובתקופת החגים.

– לא כדאי להסתפק בשום הצעת מחיר לנקוי הבית אשר ניתנה לכם בטלפון. הקפידו ובקשו מבעל המקצוע שיבוא, וגם שיתן לכם הצעה על מסמך חתום.

– לא להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר שנשמעות אטרקטיביות מדי. ניקיון יסודי לדירה בסכום נמוך מ- 1200 שקלים צריך לעורר אצלכם תהיות.

– חשוב לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים לשירות הניקיון תכלול גם שימוש במכונה, כדי שלא תישארו תקועים עם 'בעל מקצוע" עם סחבה ודלי.

מתאים לכם למצוא הברקה קריסטלית? ייתכן שתתעניינו גם בקטגוריות נקיון משרדים ו-אחזקת מבנים. ניקוי קל ונעים!

כתיבת תגובה