תיקון מקררים ושמירה על המכשיר


מתי בפעם האחרונה קניתם מקרר? סביר להניח שזה היה לפני עשר שנים לפחות… צריכים מקרר חדש? אם כך יש כמה חידושים שחשוב שתכירו.

ארבעים ואחת מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית מרוב שחם בחוץ, השמש קופחת והזיעה מדביקה את החולצה לגב. מה כבר ביקשנו? להגיע הביתה, ללכת למקרר ולקחת איזה משקה קר. אבל מה עושים אם המקרר מתקלקל? איך שוכרים בעל מקצוע? כיצד ניתן לשמור על המקרר והמקפיא מתקלות? אילו מכשירים חדשים מומלצים לקניה?

כי הרי הבעיה במקרר מקולקל היא רצינית יותר מאשר רק מים חמימים, ואי שמירה על המזון שלנו צונן פוגעת גם בטריות שלו, מפתחת עובשים ומחלות, מעלה ריחות רעים, ובנוסף לכל זה, גם ביזבוז של כסף רב על הרבה מוצרים שנזרקים לפח מבלי שהספקנו להשתמש בהם.

מחפשים אינפורמציה בנושא שירות תיקונים למקרר? לפניכם מעט מידע שימושי על תחום הקירור:

כדי לשמור על המקפיא והמקרר שלכם, שימרו על המכשיר בפינה קרירה ללא אור שמש ישיר, במרחק של 15-25 ס'מ מהקיר, והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. בנוסף לכך, הקפידו להשאיר את פתחי האוורור פנויים בכל עת ואל תפעילו את המכשיר על עוצמה גבוהה סתם כך.

חייבים תיקון מקררים? שווה לברר אם המקרר שלכם עדיין מכוסה על ידי האחריות. במידה וזה אינו המצב, תצטרכו לשלם כ-200 ש'ח תמורת בביקור הטכנאי ועוד תמורת התיקון והחלקים.

נדרשתם לתקן? בקשו אחריות של חצי שנה לפחות על התיקון.

מחפשים מקרר חדש? מקררים מתוצרת הארץ הם בדרך כלל זולים יותר ממקררים מתוצרת אחרת, זאת בעוד האיכות שלהם טובה באותה מידה. במידה ואין בעיית תקציב, תוכלו לקנות מכשיר איכותי, יוקרתי ומעוצב עם תוספות כמו חיסכון בחשמל וחלל אחסון גדול יותר מהמקררים שנמצאים בכל בית.

למידע נוסף על מילוי גז למקרר או כל נושא אחר בתחום זה, בקרו באתר תיקון מזגנים ומקררים. קירור קל ונעים!

כתיבת תגובה