רגע לפני שפונים למשרדי פרסום

בחירת משרד פרסום היא לא בחירה פשוטה. כמובן שיש דברים שהם לא בשליטה שלכם, והבחירה שלכם מצטמצמת באופן אוטומטי לפי התקציב שלכם, אבל גם אחרי הסינון הראשוני הבלתי נשלט הזה, עדיין יש הרבה דברים שצריך לבדוק.

לתקציב יש השפעה על מספר משרדי פרסום שתוכלו לבחור מהם במובן הזה שמשרדי פרסום קטנים לא ערוכים לנהל עסקים עם תקציב ענק ומשרדי פרסום קטנים לא יהיו מוכנים לטפל בעסקים עם תקציב קטן. אז לפני שאתם פונים למשרד כזה או אחר, קודם תבדקו את התקציב שלכם, כדי למנוע אי נעימות ובזבוז של זמן למשרדי הפרסום השונים.

אחרי שמצאתם את היצע משרדי הפרסום שמתאימים לכם ולתקציב שעומד לרשותכם, הגיע הזמן לבדוק את תיק העבודות של כל אחד מהם, וזאת אחרי שעשיתם סינון לפי הרושם שקיבלתם מהאתר של המשרדים.

בבחינת תיק העבודות המציג את הפרויקטים הקודמים שעשו כל משרדי הפרסום, שימו לב לאסתטיקה, לגיוון, לשפה העיצובית, והכי חשוב, להצלחה של העסקים שבהם המשרדים טיפלו. במוסף לכך, בדקו את טיב השירות ואת היחס האישי שאתם והעסק שלכם מקבלים יכולים לקבל מהמשרדים. חשוב לזכור שמשרדי פרסום משרתים קודם כל את העסק שלכם ואחר כך אתכם.

אם מצאתם משרד פרסום שהייתם רוצים שיטפל בעסק שלכם, כדאי שתכינו בריף על העסק לפני שאתם יוצרים קשר. הבריף יעזור לכם למקד את הדרישות שלכם ממשרד הפרסום ברגע הפגישה, להבין את המטרות שלכם מהמסע הפרסומי וגם לעזור למשרד למצוא את הפתרונות השיווקיים הכי טובים עבורכם.

בבריף אתם צריכים לכלול כמה דברים:

תתחילו עם הגדרה של המוצרים או השירותים שלכם, וציינו מה מייחד אותם לעומת אלה שמציעים עסקים מתחרים. איזה יתרונות של למוצרים/לשירותים שלכם ולעסק בכללותו, וגם מה החסרונות? מי העסקים המתחרים, ומה מיוחד בהם? וכמובן, מי קהל היעד שלכם.

עברו לכלים הפרסומיים שלכם וציינו מה עשיתם עד היום בכל מה שקשור לפרסום העסק- איפה, כמה, איך, ואיזה תוצאות היו, אם בכלל. ציינו גם איזה כלים עומדים לרשותכם.

לבסוף, הוסיפו מידע על קהל היעד, מטרת הפרסום, התקציב שמיועד לגיוס לקוחות חדשים ותקציב הפרסום.

כתיבת תגובה