דיאטה ממחר? 4 טיפים ליצירת מוטיבציה להתחיל לרדת במשקל עוד היום

עם זאת, רבים מאלו שרוצים לעשות דיאטה יודעים כי למרות שהם יודעים בדיוק מה נדרש כדי להתחטב ולרדת במשקל, עדיין קשה להם ליצור את המוטיבציה הנדרשת ליציאה לדרך ולכן דוחים את תחילת התהליך ככל האפשר או לחליפין לוקחים מאמן אישי שיעזור להם לצאת לדרך. ארבעת הטיפים הבאים יעזרו לך לעשות זאת לבד והיום:

טיפ מוטיבציה לירידה במשקל 1: להפסיק לחשוב על אוכל כל הזמן

אחד הדברים הראשונים שאנחנו לומדים בקורס NLP ,הוא תחום העוסק ביצירת שינוי מהיר עמוק ויציב בתת מודע) הוא שכל דבר שאנחנו מתנגדים אליו, אנחנו למעשה מושכים לתוך חיינו. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: תת המודע שלנו אינו מבין שלילה.

כאשר אנחנו מתמקדים במשהו (או כדי להגיע אליו או כדי להתרחק ממנו) הוא נשאר במרכז המיקוד שלנו ולכן קשה לנו כל כך להפסיק לחשוב על אוכל במהלך הדיאטה. כדי להימנע מכך אגב, רצוי שנתמקד בתועלות שאותן נשיג בסוף במקום באכילה עצמה ובכך להפוך אותה לאקט משני בתהליך.

טיפ מוטיבציה לירידה במשקל 2: להתחיל לשתף פעולה עם עצמך

אם נרצה ליצור מוטיבציה חזקה להתחייב לתהליך הירידה במשקל נרצה ליצור לעצמנו מנגנון העצמה אישית שיעזור לנו להתגבר גם כאשר הפיתויים הם רבים. אחת ההמלצות אותן אנחנו מקבלים במהלך לימודי NLP היא לפתח קודם את כוח הרצון שלנו.

כדי לפתח את כוח הרצון שלנו, עלינו לשים לב לרגעים שבהם אנחנו דוחים את ביצוע הדברים הקטנים. זה יכול להיות הדחת הכלים, הורדת הזבל או ניקיון של משהו שנשפך לטובת כל עיסוק אחר. כאשר אנחנו שמים לב שאנחנו רוצים לדחות דבר שכזה, עלינו לעשות אותו באותו הרגע.

טיפ מוטיבציה לירידה במשקל 3: להציב יעדים ריאליים ומתגלגלים

אחד הדברים שפוגעים במוטיבציה לרדת במשקל בצורה מהותית הוא התנודות במשקל בזמן התהליך. כדי להמנע מהתנודות הללו חשוב להבין שירידה מהירה מדי במשקל אינה מאוזנת ואינה מאפשרת לאדם להתרגל פסיכולוגית לזהות החדשה שלו כרזה יותר.

כדי להימנע מתנודות משקל, רצוי להציב יעדים הגיוניים לירידה מדורגת במשקל תוך פרק זמן קצר יחסית. כאשר אנחנו קרובים יחסית להגעה ליעד, נוכל להציב את היעד הבא. אז, כבר יהיה לנו קנה מידה לפרקי הזמן הנדרשים לתהליך ולכן נוכל להתאים את עצמנו בכל פעם למצב החדש.

טיפ למוטיבציה לירידה במשקל 4: לחגוג את הניצחונות הקטנים

כאשר אנחנו רוצים ליצור לעצמנו מנגנון מוטיבציה יעיל, אנחנו נרצה ללמד את עצמנו כי לא מספיק שאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו אלא גם כי אנחנו יודעים להעריך את עצמנו על כך. לכן, כדי ליצור מנגנון מוטיבציה יעיל, עלינו לתגמל את עצמנו בכל פעם שאנחנו עומדים ביעדים שהצבנו לעצמנו (ולא באכילת דבר משמין כמובן). כך, נוכל לחזק את ההערכה העצמית שלנו ולרדת במשקל בו זמנית.

כתיבת תגובה