מה זה ביטוח רכב יומי?

לרכב שלכם אין ביטוח?

למי מאיתנו אין רכוש יקר ערך. הפריטים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך סנטימנטלי עבורנו. לכן, ע"מ שנוכל להנות מהם, חשוב לדאוג שלהכל יהיה ביטוח שיסייע לכם במקרה של גניבה.

במקרה של כלי רכב, לסוגית הביטוח משמעות מיוחדת, שהרי חוץ מפריצת האוטו, תמיד ישנו סיכוי שתהיה תאונת דרכים. במקרה כזה חשוב שיהיה מישהו שיטפל בנזקים של האוטו שלכם, של הרכב הנוסף וגם לכאלה שנגרמו לכם גופנית. יש לכם מושג איזה ביטוח מתאים למכונית שלכם? אינפורמציה שימושית על ביטוח מחכה לכם כאן.

עלות ביטוח רכב – המדריך שלכם לעולם הביטוח

היום בשוק התחרותי ביותר של חברות הביטוח השונות ישנן פוליסות ביטוח רבות, בגלל זה חשוב לבחור את זאת שהכי משתלמת. מהם הגורמים המשפיעים על מחיר החבילה?

דגם הרכב – את המכוניות ניתן לחלק לכמה קטגוריות לפי מחיר וגודל האוטו. כמה שהאוטו שווה יותר, כך גם מחיר הביטוח עבורו יהיה משמעותי יותר.

הגיל של הנהג – הוצאתם את הרישיון שלכם במהלך השנתיים האחרונות? אם לפי החוק הינך עדיין נהג חדש, אתה עומד לשלם הרבה עבור הביטוח בעקבות ריבוי התאונות שנהגים חדשים עושים. ככל שעולה גיל הנהג, כך המחיר צפוי להיות זול יותר.

סוג הביטוח שעושים – לא כל חברת ביטוח מכסה את כלל הדברים. פרט לביטוח שהינו חובה, קיימות האופציה לבחור גם בביטוח נוסף לשם פיצוי מלא במקרה של תאונה. כמו כן, אפשר לשלם על ביטוח יקר יותר בשביל להימנע מהשתתפות עצמית אם יקרה אסון

צריכים מידע על ביטוח? גלשו אל האתר.

לשם סיום

זה נכון, לאחר שכבר בזבזתם כסף רב על רכב, העלויות הנלוות לכך הן בהחלט דבר מבאס, אבל כשזה מגיע לדבר חשוב כמו חייכם – אין מקום לפשרות. מעבר לעובדה שנהיגה ללא ביטוח לא חוקית, אם קרתה תאונת דרכים, כדאי שתדעו שאתם צפויים לשאת בהוצאות של הטיפולים בבית החולים, תהליך השיקום ותיקון האוטו. בשביל לחסוך זאת מעצמכם – עשו ביטוח לרכב!

ישנה תגובה אחת על “מה זה ביטוח רכב יומי?

  1. מעניין, תודה.
    חשוב מאוד לזכור שביטוח זה דבר חשוב שחייבים לעשות למקרה וחס וחלילה נעבור תאונת דרכים.

כתיבת תגובה