מידע על הדברה בחיפה

יש ג'וק באמבטיה!

כל אחד מאיתנו חווה את הרגע המבעית הבא, אתם באים באישון ליל לבית ונאלצים להתמודד עם חולדות. חרקים, עכברים ונחשים מהווים מטרד אמיתי, ואף מעבר לתחושת הפחד, לעיתים הם עשויים לסכן אותנו. אז מה ביכולתנו לעשות במקרים בהם יש צרעות בביתנו?

צריך הדברה כימית!

היש סיבה לפחד אם אפשר לשים סוף לבעיה? מדבירים יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את הגינה ולבסוף לשים קץ למזיקים. ברוב הפעמים לא תזדקקו לחזור על הדברה בחיפה לתקופה ארוכה. באיזה מצב קוראים למדביר מקצועי?

יונים מרעישות

יש לשלשת יונים בכל מקום? כשיש בבית בעיית יונים, לא יהיה צורך לעשות שימוש בחומרי הדברה. יש היום כל מיני דרכים שמסלקות את היונים ולא מכאיבות. לדוגמה, רשת יונים מיוחדת ופריטים נוצצים.

הרחקת עכברים

מצאתם עכבר בבית? היום יש שיטות מגוונות לטיפול בבעיית חולדות ועכברים; ניתן לפזר מספר מלכודות, לפזר במרתף חומרים רעילים או פשוט להיות חכמים יותר ולפזר איזשהו חומר בעל ריח שמרחיק את המכרסם בצורה ירוקה.

הדברת מקקים

מרבית האנשים נרתעים ממקקים – הם יוצרים לכלוך, מזיקים לבריאות ומגעילים. מדביר טוב יכול להיפטר מהחרקים אחת ולתמיד בעזרת שימוש של כל מיני שיטות הדברה וטיפול כולל.

דבורים או צרעות

דבורים וצרעות בביתנו זו בעיה ממש מסוכנת. עקיצה של צרעה או דבורה אינה סיפור נחמד, ורצוי מאוד להמנע מן העניין. מדבירים יודעים באיזה אופן לטפל בצרעות בלי בעיה.

מה כדאי לדעת לגבי ריסוס לבית לפני התחלת ההדברה?

אם מצאתם בעל חיים לא רצוי בבית, עליכם לפנות למדביר. צריך לבדוק מראש שאתם עובדים עם מדביר מומלץ בעל כל האישורים לצורך עבודת ההדברה, ושאין שימוש בחומרי הדברה רעילים שפוגעים בצמחייה ובבעלי חיים אחרים.

כדי למצוא עוד מידע חיוני בנושא שירותי הדברה, גלשו לאתר http://www.hadbarah.com/. הדברה מהירה!

כתיבת תגובה