ניתוח לייזר להסרת משקפיים

כולנו שואפים להיראות יפים , הרי לא קיימת הרגשה טובה מאיזה תסרוקת מטופחת או בגד חדש טוב עלייך ומבליט את כל החלקים הטובים (או אולי יותר נכון מטשטש את האזורים שאנחנו פחות מרוצים מהם), רק ש לעתים הגנים והזמן עושים את שלהם, בנקודה הזו חושבים על הרפואה האסתטית שמעניקה לנו אפשרויות רבות לשפר את כל איבר בגוף ואתו הבטחון-העצמי וכל זאת מבלי לגרום ל חור בהוצאות שלנו.

מה חשוב לשאול שמתעניינים ללכת ולעשות הסרת משקפיים בלייזר? וממה להיזהר קבלו מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם לקבל את כל העצות.

מומלץ מאוד לבקש שיראו לכם את הוותק והניסיון של המטפל שאיתו אתם נפגשים, זה הדרך הכי טובה בה יהיה אפשרי להתוודע ל יכולתו ואף לראות טיפולים וניתוחים שהוא עשה בעבר.

אין אפשרות לנסות לבקר את תוצאות ניתוח האף ישירות אחרי הורדת הגבס, חשוב מאד להיות סבלניים כי לאחר ימים ספורים הנפיחות תפחת והאף שלכם יקבל צורה מושלמת.

לנתח את האף- בכמה הימים הראשונים לאחר ניתוח האף מומלץ מאד להגביה את הראש מיד שאתם נכנסים למיטה וזאת בכדי להוריד אדמומיות ונפיחות ובשביל שלא יהיה הצטברות של נוזלים ובצקות באזורים שמסביב לאף.

ניתוח לייזר להסרת משקפיים- לאלו מכם אשר מרכיבים עדשות חשוב שיהיו בידיכם עדשות מפני ש לאחר הניתוח אסור להסתייע במשקפיים למשך חמישה שבועות.

מטפלים בחזה- חשוב מאוד שלא לעבור ניתוח הקטנת חזה לפני התחלה של דיאטת הרזיה כי החזה מאבד מניפחו בעת הדיאטה והצורה שלו משתנה ללא הכר לכן עדיף תחילה להוריד במשקל ורק אז לבצע את הטיפול החזה.

מרפאות רבות יעניקו לכם הדמייה ממוחשבת כדאי לבקש מהמומחה שייתן לכם הדגמה איך את צפויה להראות בסיומו של התהליך ולאחר כמה שבועות, באופן זה תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת את המידות והצורה המתאימות לך.

כתיבת תגובה