איך אפשר למצוא עבודה באירופה?

נמאס לעבוד פה? כשהייתי ילד, אחי עבד בעגלות בדרום אמריקה בתקופה שלאחר הצבא. ההורים כעסו ורצו שיחזור כבר. לאחר מכן, כאשר הוא חזר לבסוף, הוא בדיוק סיים טיול ענק, שופינג מאסיבי, חוויות, והמון חסכונות. כ"כ קינאתי בו… וודאי כבר הבנת שאחרי שהשתחררתי מצה"ל עשיתי אותו הדבר, והיום נפלה בידי הזכות להסביר לכם מה שתרצו לדעת לגבי עבודה באירופה.

עבודה ושאר ירקות.

הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ זה שגם הרווחת חוויה לחיים. אני לא אשקר, העבודה מאוד פיזית והשעות לפעמים מטורפות, ועדיין, אתה חי בעצמך, מכיר תרבות שונה וסופג הרפתקות במקום חדש במהלך תקופה מסויימת. כל הפלוסים הללו, בלי לדבר על סכומי הכסף הגדולים שמרוויחים בעבודות כאלו. יתרה מזאת, במהלך שהותך במדינה הזרה, תוכל, בתנאים מסויימים להתקבל ללימודים של מקצוע או שניים, ולהתמקצע לפני שובך לשוק העבודה בארץ.

לא בטוח לגבי עבודה באנגליה? מייד אסביר הכל.

כל הפרטים הנחוצים

בכדי לחיות במדינה זרה, תיאלץ קודם כל להנפיק ויזת עבודה; כל שגרירות והתנאים שהיא קבעה לאירוח אזרחים מבחוץ. כמובן שסוג האשרה ישתנה במהותו בהתאם למטרת הביקור, אך ברוב המקרים, כדי אשרת כניסה מסויימת – תהיה מוכרח לספק תמונות פספורט, להוציא דרכון בהתאם ולקבוע פגישה אצל שגריר אותה המדינה. מוטב להתעדכן אצל שגרירות המדינה המדוברת בנושא תנאי אישור האשרה, ובכל זאת אתן מספר טיפים חשובים שעשויים לחסוך זמן:

לפעמים, חלק גדול מהליך הוצאת האשרה תוכל לבצע על ידי המחשב. כנס בהזדמנות לאתר של השגרירות ואולי יתאפשר לך לחסוך לעצמך בזמן.

סדר את הופעתך; כמו בראיון קבלה, הלוּק שלך הוא מאוד חשוב.

זכור להביא תמונות מעודכנות לפספורט. במידה ולא זכרת – יהיו פעמים בהן תוכל להספיק להוציא תמונות כאלו בחנויות צילום ליד השגרירות.

הקפד שיש עליך כמה מאות שקלים, לכל מקרה שיגיע.

אילו עבודות יש?

אני לא אתווכח, כלום לא ב100%, אך, סוגי העבודות לצעירים ללא ניסיון – אינם רבים מדיי, ויכללו בדר"כ עגלות בקניונים או מוּבינג. ועם זאת, בכל תחום עיסוק – מה שמייחד אותו, תלוי במדינה הספציפית והיחס של הבעלים.

מתעניין באינפורמציה יותר ספציפית בעניין מעבר לחו"ל?הגב למאמר ואשתדל לעזור לך בצורה האופטימלית ביותר. דרך צלחה!

כתיבת תגובה