פילאטיס לחיים ארוכים

פעילות ספורטיבית היא חיוני חיוני לגוף האדם. עם ספורט אפשר לחזק את הגוף וכך להאריך ימים, זאת במידה ומתעמלים באופן קבוע ומשלבים סוגים שונים של אימונים. הרבה אנשים לא אוהבים לעשות ספורט ומתעצלים והרבה מתקשים לשמור על שגרת אימונים, לכן כדאי לקחת מאמן כושר פרטי שיבנה תוכנית אימונים אישית, יעלה את המוטיבציה והמשמעת וגם ייעץ לגבי התזונה הכי טובה.

מאמן כושר פרטי חשוב לגוף כמו שפסיכולוג חשוב למוח וכמו שאנשים רבים לא יכולים בלי העזרה של הפסיכולוג כך יש הרבה אנשים שחייבים את עזרתו של המאמן הפרטי. זוהי למעשה החשיבות של מאמן הכושר, לסייע לכל אדם שקשה לו לשמור על שגרת אימון כשהוא מתעמל לבדו. יחד עם זאת, המאמן מסייע לבצע את כל התרגילים באופן מדויק הרבה יותר.

עם מאמן כושר פרטי מתעמלים בבית, המקום הכי נוח. כדאי לדאוג שיהיו בבית כמה מכשירים שאפשר יהיה לעבוד איתם, כמו משקולות. אם רוצים ויכולים כדאי להביא לבית מכשירים רציניים יותר, כמו מכשיר ריצה.

עם מאמן כושר אישי אפשר לעשות אימונים רבים ואחד מהם הוא פילאטיס. פילאטיס הוא אימון פופולארי ואהוד בקרב גברים ונשים מצבים בריאותיים שונים ומקבוצות גיל שונות. פילאטיס מתאים לנשים בהריון, ספורטאים שנפצעו, קשישים ועוד. קהל היעד אולי מרמז שמדובר באימון פשוט אך האמת היא שזהו אימון שמביא לתוצאות מדהימות.

באימון פילאטיס מחזקים את שרירי הגוף תוך התמקדות בשרירי הליבה וכך הוא מאפשר לגוף לבצע פעולות יומיומיות עם שחיקה מינימלית של הגוף. בנוסף, האימון עוזר לשפר את היציבה.

מלבד העניין הפרקטי, פילאטיס עוזר גם לחטב את הגוף. לעומת אימונים אחרים לחיזוק השרירים שמכווצים את השרירים כדי לחטב את הגוף, הפילאטיס מאריך אותם וכך לא רק הופך את הגוף למחוטב יותר אלא גם משפר את מידת הגמישות שלו.

אפשר למצוא פילאטיס בשתי צורות עיקריות: פילאטיס מכשירים ופילאטיס רצפה. פילאטיס מכשירים מתאים לכל מי שרוצה תוצאות מהירות יותר כיוון שמהכשירים איתם מתאמנים מגדילים את ההתנגדות לגוף בכל תרגיל. השימוש במכשירים מומלץ גם למי שאין לו שליטה בשרירי הליבה כי המכשירים עוזרים לדייק בכל תרגיל.

חייבים לשלב עם פילאטיס מכשירים גם אימונים ששורפים שומנים ולכן חשוב להתייעץ מאמן פרטי שיודע איזה אימון ישתלב הכי טוב. האימונים הנפוצים ביותר לשריפת שומנים הם ספינינג וריצה אבל בגלל שאלו אימונים מונוטוניים הרבה אנשים לאימונים יותר מעניינים, כמו קיקבוקסינג. המבחר הוא רחב, כל שצריך לעשות זה לבחור ולהתמיד לכל החיים.